Όταν έρχεσαι σ’ εμένα , γυμνός

νιώθω ένα συγκλονιστικό εσωτερικό συναίσθημα

μια λαχτάρα να σ’ αγγίξω

όχι μόνο με τα δάχτυλά μου

αλλά με ολόκληρο το σώμα μου

Θέλω να αισθανθώ πόσο ζεστός είσαι

σε όλα τα σημεία, σε όλες τις συνήθεις θέσεις

Θέλω να βεβαιωθώ…

Γεύομαι κάθε τετραγωνικό εκατοστό της σάρκας σου κάνοντάς τη δική μου

Η γλώσσα μου γλιστράει πάνω της

Τα δόντια μου τη ξύνουν

Σε γλείφω

Σε πιπιλίζω

ξανά και ξανά

πιέζοντας τους αντίχειρές μου βαθιά στο δέρμα σου έτσι ώστε κι εσύ να νιώσεις την ανάγκη μου

… να αισθανθείς τους πόνους από τους χτύπους της καρδιάς μου

Μ’ ένα σφίξιμο στα χείλη, απελπισμένα σκύβω για να φιλήσω το στέμμα του πούτσου σου

Θέλω να τον καταπιώ ολόκληρο

Νιώθοντας τον παλμό των φλεβών σου, συνειδητοποιώ πόσα πολλά έχω κερδίσει μαζί σου

Τα δάχτυλά μου φτάνουν εκεί που πρέπει ώστε να εμβαθύνω τη γκρίνια σου

Σε βλέπω να καταρρέεις κάτω από το άγγιγμα της αγάπης μου

Μ’ ένα γλυκό φιλί στο στόμα χτυπώ την πόρτα της καρδιά σου για μια ακόμη φορά

Τα χείλια σου στάζουν ευγένεια και διάθεση για καλωσόρισμα

Τα δάχτυλά μου κόβουν δρόμο για να αγγίξουν τα πιο ευαίσθητα σημεία του κορμιού σου

Με τα φιλιά μου επιτίθεμαι πλέον ξεκάθαρα και ανοιχτά στο λαιμό σου

Σ’ ένα ακόμη αδύναμο σημείο σου

Δεν κάνεις καμία προσπάθεια να με αντιμετωπίσεις

Μένεις σταθερός, αγέρωχος

κι απολαμβάνεις την αίσθηση του να δαγκώνω τη σάρκα σου

Αφήνεις ν’ ακουστεί η χαρά στη φωνή σου

Οι μπούκλες σου αναδιπλώνεται γύρω από κάθε δάχτυλο μου

Ο έντονος οργασμός μου με σηκώνει ψηλά… με κάνει να αισθάνομαι πως βρίσκομαι στο ύψωμα ενός κύματος

Δεν θέλω να λέω ψέματα…

Ο αέρας που αναπνέω έχει τη μυρωδιά σου

… κι είναι απολαυστικός

Αφήνω ένα τρυφερό φιλί ανάμεσα στα φρύδια σου

Κι εσύ με κρατάς σφικτά, σαν να είμαι κάτι πολύτιμο

Κι εσύ με κρατάς σφικτά, όπως ακριβώς θα με κρατούσε ο άγγελός μου.

