Μπορώ να φανταστώ τα πάντα εκτός από τον τρόπο που φιλάει. Κλείνω τα μάτια και θυμάμαι τα χέρια του πάνω μου. Τα δάχτυλά του μέσα μου. Νιώθω το βάρος του σώματός του από πάνω μου. Νιώθω το δέρμα του κώλου του, απαλό κάτω από την παλάμη μου. Η γλώσσα μου κινείται, βγαίνει από το στόμα μου, ταξιδεύει λεπτομερώς στο κορμί του. Το νιώθω. Γεύομαι τη γεύση του. Αλλά ο τρόπος που φιλάει έχει χαθεί προσωρινά. Δεν μπορώ να θυμηθώ πως αισθάνομαι τη γλώσσα του στο στόμα μου. Δεν μπορεί να αγγίξω την απαλότητα των χειλιών του. Τα υγρά φιλιά μας .

Έχουν περάσει έξι ώρες. Όχι, λιγότερες. Πέντε ώρες .

Πέντε ώρες έχουν περάσει και θέλω να τον ξαναδώ. Θέλω να τον αγγίξω, απελπισμένα. Του το γράφω σε SMS. Θέλω να θάψω το πρόσωπό μου ανάμεσα στα πόδια του. Θέλω να πιέσω το κορμί του με όλο το βάρος του δικού μου κορμιού. Φαντάζομαι τον εαυτό μου πάνω του . Τον πούτσο μου να ασφυκτιά μέσα στο σλιπ μου. Το παντελόνι ξεκούμπωτο. Τη φθαρμένη, δερμάτινη ζώνη μου λυμένη, να κρέμεται χαλαρά. Φαντάζομαι τα χέρια μου να χώνονται μέσα στο μπόξερ του. Να νιώθω την υγρασία του με τα δάχτυλά μου. Να τρίβω τη λεκάνη του και ο πούτσος του να αιωρείται… πέρα – δώθε… πάνω – κάτω… Να μουδιάζουν οι αρθρώσεις των δακτύλων μου νιώθοντας διογκωμένη τη βάλανό του. Να του ψιθυρίζω: «Αχ, μωρό» και να κλείνω τα μάτια μου… ερμητικά. Να πέφτω πάνω του και η παλάμη του να κρατά κρυμμένο τον πούτσο μου ανάμεσα στα πόδια μου. Να τρίβονται τα κορμιά μας. Να εμφανίζεται ο ιδρώτας στα πρόσωπά μας. Να βλέπω το δέρμα του στήθους του να παίρνει εκείνο το ερεθιστικό, κόκκινο χρώμα. Οι κόρες των ματιών του να διευρύνονται. Δεν μπορώ να φανταστώ το φιλί του. Ποτέ δεν κατάφερα να το φανταστώ…

Μπορώ να μεταφέρω τώρα το χέρι μου μέσα στο σλιπ μου και ν’ αφήσω τον ερεθισμένο πούτσο μου να ξεμυτίσει. Τα χέρια του πλησιάζουν όπως τα κοράκια όταν μυρίζουν το πτώμα. Αισθάνομαι τα δάχτυλά του να τον σφίγγουν. Να τον κρατούν σταθερά. Το χέρι μου ελίσσεται αργά πάνω στο κορμί του… στους γοφούς του… στην βελούδινη απαλότητα της κοιλιάς του. Βουρτσίζω τις ρόγες του με όλο το μήκος των χεριών μου. Πρώτα με το ένα, στη συνέχεια με το άλλο. Νιώθω το κορμί του ν’ αντιδρά. Μπορώ να δω την κλίση του κεφαλιού του προς τα πίσω. Σπαρταράει. Ο ιδρώτας λάμπει πάνω του. Η θερμοκρασία ανεβαίνει. Αισθάνομαι τη διαφορά της θερμοκρασίας όταν ακουμπώ τα χείλια μου πάνω του… πάνω στο λαιμό του. Πιάνω μια χούφτα από τα μαλλιά του και τα δάχτυλά μου υγραίνονται από τον ιδρώτα του…

Συνειδητοποιώ ότι είμαι μούσκεμα. Αυτό ακριβώς χρειαζόμουν. Τον χρειάζομαι. Τώρα. Τρίβω τον πούτσο μου απαλά… Θέλω να τον σκληρύνω αργά… αβίαστα. Αναπνέω βαθιά. Απολαμβάνω τα ρυάκια του ιδρώτα μου. Μου λείπει η ανάσα του στο αυτί μου. Μου λείπουν τα εγκαύματα της καυτής του ανάσας. Τραβάω απαλά τον πούτσο μου μέχρι να νιώσω ένα πόνο. Ψιθυρίζω το όνομά του. Το φωνάζω δυνατά. Τυλίγω τη βάση του πούτσου μου με τα δάχτυλά μου, όπως όταν το καθοδηγώ σιγά – σιγά μέσα του. Μόνο η βάλανος είναι ορατή . Μένω με το στόμα ανοιχτό και τα μάτια ορθάνοικτα. Τα πάντα πάνω μου και γύρω μου είναι ζεστά. Η όρασή μου θαμπώνει. Τον θέλω τώρα. Αυτή τη στιγμή. «Έλα», τον ικετεύω μ’ ένα ακόμα SMS. Ο ιδρώτας στάζει στο κορμί μου. Ανοίγω το στόμα μου διάπλατα. Λαχανιάζω. Αθόρυβα.

Τέσσερις ώρες. Τον χρειάζομαι.

