Ερωτοτροπώντας στο φρεσκοβαμμένο δωμάτιο, απαντάς στις προκλήσεις μου μ ένα σεμνό, συγκρατημένο γέλιο.

Μια μυρωδιά από αγιόκλημα φτάνει απρόσκλητη στα ρουθούνια μου

Προέρχεται από τα δεκάδες κεριά που τρεμοπαίζουν στο πάτωμα απλώνοντας σε όλο το δωμάτιο τις αναθυμιάσεις της φλόγας τους

Ο ατμός από τις ανάσες μας συμπυκνώνεται στις υγρές σταγόνες που κυλούν στο τζάμι

Αυτό το είδος της περιποίησης που μου προσφέρεις , σίγουρα μου αξίζει και μου ταιριάζει

Η απαλή λάμψη του φεγγαριού εισβάλλει από το παράθυρο

Έχεις αφήσει στο περβάζι ένα κύπελλο με λιωμένη σοκολάτα

Τα σαρκώδη χείλια σου παίζουν με τις φυσαλίδες της Κόκα Κόλα

Με το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού μου βουρτσίζω τον καβάλο σου, διπλασιάζοντας το μέγεθος της επιθυμίας σου για μένα

Απλώνεις σιγά – σιγά το χέρι σου προς το μέρος μου κι αφήνεις μια αισθησιακή γρατσουνιά με τα νύχια σου στο κέντρο του στήθους μου

Τρυφερά τσιμπάς και κυλάς πάνω στις ρόγες μου τα δάχτυλά σου σκληραίνοντας μ’ αυτό τον τρόπο τις κορυφές τους

Κοιτάζοντας το πρόσωπό σου βλέπω τα μάγουλά σου να παίρνουν το χρώμα του αλκοολούχου ποτού που έπινες λίγα λεπτά πριν

Η υγρασία της σάρκας μου κάνει ακόμα και τα νύχια σου να γλιστρούν πάνω μου, αφήνοντας τα άπραγα…

Σκύβοντας προς τα εμπρός, μπορώ να ακουμπήσω το ποτήρι μου δίπλα στο δικό σου

Πέφτοντας πάνω στο στήθος σου, ουρλιάζω από ευτυχία

Το χαμόγελό σου μαρτυρά ότι η διασκέδαση έχει αρχίσει

Το πάτωμα γεμίζει από σκορπισμένα ρούχα εδώ κι εκεί

Παντελόνια και μπλούζες κάνουν παρέα με τα ταπεινά εσώρουχα

Τα βγάλαμε ενώ ψιθυρίζαμε ο ένας στον άλλο τις ερωτικές μας σκέψεις

Τα δάχτυλά σου δεν χαϊδεύουν πλέον… αλλά ζωγραφίζουν

Δεν θ’ αργήσουμε, θαρρώ, να κάνουμε έρωτα

Φιλώντας σε στο στόμα, μπορώ να δοκιμάσω τη γεύση από τα φιστίκια που έφαγες συνοδεύοντας το ποτό σου

Σε γλείφω σαν να είμαι σκορπιός… απλώνοντας στα χείλια και στο πρόσωπό σου, αισθησιακά τη γλώσσα μου

Καθώς οι γλώσσες μας αρχίζουν να παλεύουν, τα βλέφαρά μου κλείνουν

Είναι αβάσταχτο τόσο πάθος

Δεν μπορούμε όμως να κάνουμε κάτι, γιατί τις συμπεριφορές μας τις επιβάλλει η αγάπη

Προχωράμε μαζί σ’ ένα πολύ αισθησιακό μονοπάτι διοργανώνοντας διαγωνισμούς φιλιών με κριτές το πρόσωπο και το λαιμό σου, κυρίως τη βάση του λαιμού σου…

Δεν θα σταματήσει τόσο εύκολα το οδοιπορικό μας

Οι παλάμες μου γλιστρούν πάνω σου επιμένοντας στην περιοχή των γοφών

Καθώς σε φιλώ, παρακολουθώ χαμηλώνοντας το βλέμμα μου την πληρότητα των γεννητικών σου οργάνων… Δεν είναι ακόμα ζωηρά… αλλά υπόσχονται πολλά… πάρα πολλά… όλα αυτά δηλαδή που είναι του γούστου μου

Τα δάχτυλά σου αναζητούν της πηγές της υγρασίας πάνω μου

Πριν ξεκινήσει ένας νέος γύρος φιλιών, σκύβεις και κυκλώνεις με τα χείλια σου τις ρόγες μου

Με υποκοριστικά, προσπαθώ να σε ερεθίσω περισσότερο

Καθώς τα δάχτυλά μου μπλέκονται ξανά ανάμεσα στα μαλλιά σου

Αναστεναγμοί και βογκητά αντηχούν στο δωμάτιο

Τα δάχτυλά μου τρυφερά προσπαθούν ν’ ανοίξουν αυτά… τα σαρκώδη χείλια σου

Η καρδιά μου φτερουγίζει… γλεντάει κάθε της χτύπο

Οι κραυγές της εκπλήρωσης έχουν πλέον έναν επείγοντα τόνο

Με τα χέρια μας ενωμένα φιλιόμαστε επίμονα

Ανταλλάσσοντας τους χυμούς των παθών μας

Όλα πάνω μας έχουν γίνει μια ατελείωτη, ερωτογενής ζώνη…

