Ετικέτες

Το κεφάλι του ξαπλωμένο στο στήθος μου, το αριστερό του χέρι έχει παντρευτεί το δικό μου χέρι… τα δάχτυλά του πειράζουν τις τρίχες μου… τα αυτί του ακουμπάει στην καρδιά μου… ακούγοντας έτσι όλα τα κρυφά μυστικά μου…

Η γλώσσα του κυλάει πάνω μου σαν απόγονος φιδιού… Το στόμα του αιωρείται σαν Ζέπελιν πάνω από το κορμί μου… προσγειώνεται για ανεφοδιασμό στο στομάχι μου… και μετά…

Αναστέναξα…

Η γλώσσα του χαϊδεύει τον πούτσο μου… πάνω… κάτω… Χαμογελώ… Τα χείλια του τον κάνουν εσώκλειστο… τον σύρουν με την βία μέσα στο στόμα του μωρού μου και μετά τον απελευθερώνουν… Η γλώσσα του συνεχίζει το προκλητικό της παιχνίδι… η αναπνοή του ανάβει φωτιές… απολαμβάνω τη στιγμή με όλο μου το είναι… Κρατάει το κεφάλι του πούτσου μου φυλακισμένο στο στόμα του… Τα χείλια του κολλημένα… ακίνητα… Σύντομα παίρνουν μπρος… Κινούνται με χάρη κατά μήκος του πούτσου μου ενώ η γλώσσα του τον καλωσορίζει σε μέρη που σπάνια ο πούτσος μου βλέπει…

Αισθάνθηκα μεγάλος και τρανός… σαν πρωθυπουργός…

Δέχτηκε τα χύσια μου με ικανοποίηση… τα κατάπιε μονορούφι, όπως πίνει την βότκα… με οδήγησε στο μονοπάτι του δικού του παράδεισου…

Η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπάει για ένα λεπτό…

Έκλεισα τα μάτια και ονειρεύτηκα… άπλωσα το χέρι μου και τον άγγιξα…

Ήταν ακόμη εδώ.

