Μου δίνει την ευκαιρία να του δοθώ με προθυμία και ταπεινότητα

… απλώνοντας το χέρι του

… προσκαλώντας με στην αγκαλιά του.

Μου επιτρέπει να πλησιάσω με το κεφάλι ψηλά, αλλά με το βλέμμα χαμηλωμένο

Στα μισά της απόστασης όμως αλλάζει γνώμη…

Αμφιταλαντεύεται…

Θέλει να με δει να σέρνομαι στα γόνατα

Δεν υπάρχει αμφιβολία να μην υπακούσω

Δεν υπάρχει κανένας δισταγμός από μέρους μου

Δεν υπάρχουν προϋποθέσεις για διαπραγματεύσεις

Ξέρει ότι θα πλησιάσω

Ξέρει ότι αυτό κάνω πάντα

Αποδέχομαι την προσφορά του.

Σέρνομαι στα γόνατά μου

Μου απλώνει το χέρι του και με προσκαλεί

Μου γνέφει να περπατήσω

… για εκείνον

… γι’ αυτόν

Μερικές φορές η αγκαλιά του είναι ζεστή και άνετη, άλλες πάλι είναι ένα μέρος που εναλλάσσεται η φωτιά με τον πάγο…

Σ’ αυτό το μέρος, στην αγκαλιά του, με καταναλώνει

Προσφέροντάς μου λύτρωση

… πόνο

… αγάπη

… γέλια και κλάματα

Σ’ αυτό το μέρος, στην αγκαλιά του, ανατρέπονται οι φόβοι μου

… εδώ το κορμί μου πιάνει φωτιά και η ύπαρξη μου παρασύρεται μακριά

Με παίρνει στα χέρια του

Με κρατά

Ήταν γραφτό να γίνει… έτσι.

