Κλείσε την πόρτα.

Είναι προϋπόθεση για να συνεχίσω.

Θέλω να σου πω πόσο πολύ σε χρειάζομαι… πόσο πολύ σε θέλω… πόσο πολύ σε λαχταρώ.

Όλη την ημέρα περίμενα να σου το πω με τρόπο που να μη μπορέσεις να αντισταθείς

Νιώθω ένα ρίγος να διαπερνά τη σπονδυλική μου στήλη, τη στιγμή που τα μάτια σου κοιτούν τα δικά μου…

… λίγο πριν κλείσω τα φώτα

Τώρα στο δωμάτιο υπάρχει τόσο φως όσο χρειάζεται για να μπορώ να δω τη σιλουέτα σου

Μπορείς να βγάλεις το πουκάμισό σου.

Όσο θα το βγάζεις, εγώ θα ευχαριστώ το Θεό που σ’ έπλασε τόσο όμορφο

Η πρώτη επαφή των χεριών μου με το κορμί σου είναι ικανή να με φέρει σε μια κατάσταση πυρετώδη

Δεν μπορώ με τίποτα να σταματήσω τους αναστεναγμούς που δραπετεύουν από τα χείλη μου…

… καθώς τα δάχτυλά σου σφίγγουν τα δικά μου

Σε φιλώ στο μέτωπο τόσο τρυφερά, σαν να φοβάμαι μήπως και μου σπάσεις

Κοιτώντας τη λάμψη στα μάτια σου, ξαφνικά, θυμάμαι όλες τις ανάγκες και τις επιθυμίες μου

Απόψε είσαι δικός μου… κατάδικός μου…

Οποιαδήποτε άλλη μέρα θα μπορούσα να σε μοιραστώ με τον Λουκά…

Όχι απόψε

Ακούγοντας σε να λαχανιάζεις, ξέρω ότι έχω την απόλυτη εμπιστοσύνη σου

Πλησιάζοντας κοντά σου, πολύ κοντά… ψάχνω για μια συγκεκριμένη θέση στην αγκαλιά σου

Θεωρώ ότι είναι ώριμη η στιγμή να ρίξω το κεφάλι μου προς τα πίσω και να φωνάξω παρέα μ’ ένα υποτονικό βογγητό το όνομά σου…

Την ίδια στιγμή, μπορώ να γλιστρήσω το πόδι μου ανάμεσα στα δικά σου

Η αναπνοή σου ακούγεται ολοένα και πιο βαριά

Είμαι έτοιμος να σε διεκδικήσω… να σε κάνω δικό μου

Μια λεπτή γυαλάδα ιδρώτα εμφανίζεται στο μέτωπό σου

Είσαι τόσο όμορφος… τόσο όμορφος

Σκύβεις το κεφάλι σου και με δαγκώνεις στον ώμο…

Ο πόνος που μου προσφέρεις είναι αμελητέος, αλλά αποτελεί ένα κίνητρο για μένα

Κολλώ τα χείλια μου πάνω στα δικά σου, σαλιώνοντας τα πρώτα, ώστε να είναι δύσκολο να απαγκιστρωθούν και να συνεχίσουν το δρόμο τους προς τα κάτω

Φιλιόμαστε… όχι όμως για πολύ

Χωρίς προειδοποίηση, τα φιλιά σταματούν

Ξέρω ότι η έντασή τους ήταν ανυπόφορη… αβάστακτη για σένα

Καθώς το χέρι σου με αρπάζει από το πίσω μέρος του κεφαλιού μου και με τραβάει στην αγκαλιά σου, συνειδητοποιώ ότι βρίσκομαι στην πολύ ευχάριστη θέση να συμμορφωθώ…

Μπορώ πλέον, ήσυχα και ωραία, να απολαύσω το δικό σου παιχνίδι

Τα δάχτυλά σου βαδίζουν στο μονοπάτι του κορμιού μου που οδηγεί προς τα κάτω

Είναι σαφές ότι πηγαίνεις κατευθείαν να παραλάβεις το βραβείο σου

Ξέρω ότι είσαι έτοιμος κι εγώ ανίκανος να σε εμποδίσω

Κοιτάζοντας σε στα μάτια, αρπάζομαι από το κορμί σου και σε ρωτώ:

«Τι μου κάνεις;»

Ξέρω τι μου κάνεις

Δεν δίνω δεκάρα αν ξεσηκωθεί ξανά η γειτονιά από τα καμώματά μας

Το μόνο που με νοιάζει είναι να σε ακούω να λες φωναχτά και καθαρά το όνομά μου

Όλο το κορμί μου καίει από τα σημάδια που έχουν απομείνει από τα δαχτυλικά σου αποτυπώματα…

Ακόμα και τα δόντια σου έχουν αφήσει σημάδια στο λαιμό μου

Επιταχύνεις το ρυθμό…

… εστιάζοντας σε συγκεκριμένα, προσβάσιμα σημεία

Αισθάνομαι τα χέρια σου να με σφίγγουν

Ολόκληρο το κορμί μου σπαρταράει

Περιμένω να ξεσπάσεις εναντίον μου

Μη σταματάς…

Μη διακόπτεις αυτό που έχεις ξεκινήσει…

Όχι δεν είμαι ζητιάνος…

… αν και θα μπορούσα εύκολα να γίνω εξαιτίας σου

Υπάρχουν τόσα πολλά που πρέπει να κάνουμε μαζί…

… και ο ήλιος μόλις έχει δύσει.

