Είμαι ο αέρας μυστηρίου που περιβάλλει με δόλο το χαμόγελο σου

… αυτός… ο ένας που θέλεις να αγγίξεις

… αυτός… ο ένας που επιθυμείς να δοκιμάσεις …

Είμαι η άτακτη λάμψη που προδίδει τις προτάσεις που μου κάνουν τα μάτια σου

Η λάμψη εκείνη που και να θες, δεν μπορείς να πάρεις το βλέμμα σου από πάνω μου

Είμαι το παράδειγμα του τι θεωρείται δελεαστική άρωμα τη σήμερον ημέρα

Το γλυκό άρωμα που γοητεύει τις αισθήσεις σου

Το μεθυστικό άρωμα που σε φέρνει πιο κοντά μου

Είμαι το απαλό χάδι των δαχτύλων μου στο γυμνό σου δέρμα.

Η αφή που αφήνει ένα τσούξιμο σε ολόκληρο το κορμί σου

… κάνοντάς σε να ποθείς… πολλά… περισσότερα …

Είμαι η ζεστασιά ενός ψιθύρου στο αυτί σου

Η απαλή αναπνοή που κάνει το αίμα σου να ρέει στις φλέβες σου ζεστό.

… το μυστικό που πονάς να ξέρεις …

Είμαι η παρατεταμένη επαφή των χεριών μου χαμηλά στην πλάτη σου.

Η επαφή που σε κάνει να λιώνεις

Η ελαφρά πίεση που σου λέει όσα τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν …

Είμαι η αίσθηση ενός πολύ επιθυμητού φιλιού

Η γνωριμία της προσφοράς των χειλιών μου με τα δικά σου.

Η γλυκιά γεύση του πάθους …

Είμαι … η τέχνη της αποπλάνησης.

