Παραμονή πρωτοχρονιάς…

Η ατμόσφαιρα είναι τρυφερή και γεμάτη λατρεία.

Έχοντας το κεφάλι μου ακουμπισμένο στο στήθος του

Πειρακτικά κακομεταχειρίζομαι με το στόμα μου τις ρόγες του

τσιμπώντας τις και ροκανίζοντάς τις…

Στη συνέχεια, τις πιπιλίζω μέχρι να ερεθιστούν… μέχρι να σκληρύνουν…

Παράλληλα, σέρνω τα δάχτυλά μου στα τελειώματα των μπουκλών του

Οι γλώσσες μας αισθησιακά στροβιλίζονται…

Οι ανάσες μας είναι τόσο καυτές που τα τζάμια θαμπώνουν

Τα κορμιά μας καίνε όπως όταν έχουμε πυρετό

Η αγάπη, μας έχει διδάξει τρόπους να εκδηλώνουμε τη λατρεία μας

Γαργαλώ τη σάρκα σου, τόσο πάνω όσο και κάτω από τα ρούχα

Τα δάχτυλά μου σε αγγίζουν σχολαστικά…

Τρίβω τις παλάμες μου πάνω σου

Με τα δόντια μου τραβάω απότομα τις ρόγες σου

Υποκύπτεις στα παιχνίδια μου…

Το κορμί σου τρέμει…

Μάλλον, θ’ αργήσει να ανακάμψει…

Στόχος μου είναι να μπω μέσα σου πρώτος…

… πριν με προλάβει ο νέος χρόνος.

