Τα χείλη μας χαϊδεύονται μεταξύ τους μ’ ένα πάθος που μαίνεται και γίνεται εντονότερο από ποτέ όσο περνάει η ώρα.

Όσο πιο γρήγορα κινούνται τόσο περισσότερο οι γλώσσες μας μπερδεύονται

Να…! Το κάτω χείλος σου κρέμεται ανάμεσα στα δόντια μου

Αν το δαγκώσω απαλά, θα κλαψουρίσεις με ανακούφιση

Τα χέρια μου καθοδηγούνται από τον εγκέφαλό μου για ν’ αγκαλιάσουν το λαιμό σου

Ραμφίζω και σνιφάρω τη μυρωδιά του δέρματός σου

Ροκανίζω απαλά τη σάρκα σου αφήνοντας ίχνη σάλιου

Προχωρώντας προς το στήθος σου, παρατηρώ τις τρίχες σου να χορεύουν με την ανάσα μου

Νιώθω την καρδιά σου να χτυπάει δυνατά…

Περιφέρω τα δάχτυλά μου πάνω σου

Ανοίγεις τα πόδια σου και στη συνέχεια τα τυλίγεις γύρω από τα δικά μου

Δεν έχω ανάγκη να κρύβομαι

Ανασηκώνοντάς σε στην αγκαλιά μου, ξεκουμπώνω το παντελόνι μου

Η ένταση του πάθους αυξάνεται ολοένα και περισσότερο

Ανταλλάσσουμε βλέμματα… Τα μάτια μας λάμπουν

Η θερμοκρασία των κορμιών μας εκτοξεύεται στα ύψη

Καιγόμαστε, αν και τα παράθυρα είναι ανοιχτά

Αισθάνομαι το δέρμα μου να τσούζει

Αισθάνομαι τη βαρύτητα της επικείμενης απελευθέρωσης

Χαμογελώντας, κοιτάζω τα μάτια σου

Οι ψυχές μας έχουν ήδη ενωθεί…

Οι επιθυμίες ζωντανεύουν

Χώνομαι στη ζεστασιά του κορμιού σου

Πειράζω το βουβώνα σου… με μια διάθεση αμαρτωλή

Αφήνω τα δαχτυλικά μου αποτυπώματα στη σάρκα σου

Χαϊδεύοντας τους κοιλιακούς σου, εκπληρώνω μια μεγάλη μου ανάγκη

Προχωρώ πιο βαθιά μέσα σου… με λαχτάρα να τραφώ… να χορτάσω

Τα χείλη μας συγκρούονται για μια ακόμη φορά

Η γλώσσα σου προεξέχει, έτοιμη να αναλάβει δράση… όταν χρειαστεί

Περιφέρω τα χείλη μου αργά… πάνω στα μάγουλά σου

Με όπλο τη γλώσσα μου γλιστρώ στην υγρή και λεία επιδερμίδα σου… με αισθήματα προσφοράς και μόνο

Αυξάνω το ρυθμό…

Τα βρεγμένα χείλη σου αγκαλιάζουν τα δικά μου

Τα σάλια αφθονούν, όπως συμβαίνει σε κάθε φιλί που ανταλλάσσουμε

Ο οργασμός που πλησιάζει στο τέλος του

Αισθάνομαι τους χυμούς μου να εκτοξεύονται

… ένα υγρό πυρ αυξάνει τη θερμοκρασία και την απόλαυση

… τη στιγμή που το στόμα σου γεμίζει με τον ατμό της ανάσας μου

