Αργά το βράδυ,

αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι,

απολαμβάνουμε το τελευταίο φιλί πριν πούμε καληνύχτα.

Τα χείλια χαϊδεύονται τρυφερά… με αγάπη, μεταξύ τους

Κάνουμε αφαίμαξη , ο ένας το σάλιο του άλλου

Τη στιγμή που τα πρόσωπά μας συγκρούονται,

τα κορμιά μας αναφλέγονται από το πάθος

και οι γλώσσες περιπλέκονται

Αδίστακτες ανάγκες, ανείπωτες, λάγνες επιθυμίες ρίχνουν λάδι στη φωτιά

Το αίμα ανεβαίνει στην κορυφή

Δεν είναι απαραίτητο να δώσουμε έμφαση στα φιλιά, αν και το θέλουμε πάρα πολύ

Τα κορμιά είναι έτοιμα… υγρά

Η ένωσή τους φαίνεται μια εύκολη επιλογή

Από κάθε χτύπο της καρδιάς του τα αυτιά μου ακούνε το δυνατότερο

Οι αναστεναγμοί μου σκεπάζουν οποιοδήποτε άλλο χτύπο

Ο λαιμός μου καίγεται…

Τα σάλια μου κυλούν στο πηγούνι του

Τα κορμιά μας συγκρούονται… τρίβονται μεταξύ τους…

Οι σάρκες μας κοκκινίζουν

Γαργαλιόμαστε

Καρφώνομαι μέσα του

Γρήγορα

Επιδέξια

Ταχύτατα

Ζεστά

Τα κορμιά μας έρχονται…

… Πιο κοντά , πιο κοντά, πιο κοντά.

«Επιτέλους …», φωνάζει

Εκδηλώνει την ανάγκη του για την απελευθέρωσή μου… για τη θερμαινόμενη καταιγίδα μου

«Μη σταματάς», φωνάζει

Το πρόσωπό του είναι παραμορφωμένο, από την απόλαυση… δίχως αμφιβολία

«Το πάθος είναι πίσω στη μόδα «, φωνάζει

