Ετικέτες

Δεν είμαι σίγουρος αν του άρεσε η έκπληξη που του ετοίμασα… δεν είμαι σίγουρος αν του άρεσε το κόκκινο μποξεράκι και ο σκούφος του Άγιου Βασίλη που φορούσα… τι άλλο μπορούσα να ετοιμάσω ο έρμος ο εραστής για την παραμονή των Χριστουγέννων; Κάθισα κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που στόλιζε το δωμάτιο του ξενοδοχείου που μένουμε… είμαι το δώρο του, περιμένω να δω το χαμόγελό του… την ευχαρίστησή του… το χαμόγελό του… ναι, το χαμόγελό του… εμφανίζεται ξαφνικά μπροστά μου χωρίς να τον πάρω είδηση… κρατάει μια χάρτινη σακούλα με το δώρο που μου αγόρασε… χαμογελάει… χαμογελάω… σκύβει από πάνω μου… γονατίζει… Τα δάχτυλά του χτενίζουν τα μαλλιά μου καθώς με φιλάει… Πόσο γλυκά, απαλά, γευστικά είναι τα φιλιά του! Πιανόμαστε από τα χέρια… τα φιλιά του μου βάζουν φωτιά… κοιταζόμαστε στα μάτια, φιλιόμαστε… Τα χείλια μας συναντιούνται ξανά και ξανά και ξανά… Αγγίζουμε ο ένας τον άλλο… Το μωρό μου με τραβάει πιο κοντά του… χουφτώνει τον κώλο μου…
«Ντροπή, δεν σέβεσαι τον Άγιο Βασίλη;», του λέω χαμογελώντας… με σφίγγει με όση δύναμη έχει, κολλάω πάνω του… αισθάνομαι τον πούτσο του να σκληραίνει και να επαναστατεί κάτω από το παντελόνι του… Ωραία… Τώρα δεν έχω καμία αμφιβολία… σίγουρα του άρεσε η έκπληξη που του ετοίμασα… Τα απαλά του δάχτυλα τρέχουν πάνω στο στήθος μου, παίζουν με το τρίχωμά μου… η καρδιά μου χτυπάει δυνατά… αισθάνομαι εκατοντάδες πεταλούδες να φτερουγίζουν μέσα μου… Τα επιδέξια δάχτυλα του μωρού μου περπατάνε πάνω στις ρώγες μου σκληραίνοντάς τες… Αναστενάζω… ο αναστεναγμός μου σταματάει από άλλο ένα φιλί του… Τα χείλια του πειράζουν το αξύριστο σαγόνι μου, η γλώσσα του με γλύφει… βουρτσίζει τον λαιμό μου… το στήθος μου… με δοκιμάζει…
«Πως σου φαίνομαι σαν δώρο;», τον ρωτάω…
Δεν μου απαντάει… το στόμα του είναι απασχολημένο πάνω στο κορμί μου… Τελικά όλοι οι άντρες μένουμε πάντα παιδιά… Βάζω στοίχημα πως έτσι όπως συμπεριφέρεται μαζί μου, έτσι έκανε και όταν του χάριζαν δώρα όταν ήταν μικρός… Τα καυτά του φιλιά με αναστατώνουν, με διεγείρουν, με καυλώνουν… Η γλώσσα του είναι τόσο απαλή… την λατρεύω… Το στόμα του είναι τόσο ανελέητο… Με πειράζει… με παραπλανεί σαν να είμαι η Κοκκινοσκουφίτσα και αυτός ο κακός ο λύκος… με ικανοποιεί… Η γλώσσα του περιβάλλει τις ρόγες μου… γίνεται ένα μ’ αυτές αναγκάζοντάς με να ουρλιάξω από χαρά… Τον χρειάζομαι… ούτε ο ίδιος μπορεί να φανταστεί πόσο τον χρειάζομαι…
Τα χέρια του κινούνται πάνω στα δικά μου χέρια, απομακρύνοντας τα από το κορμί του… Διαμαρτύρομαι… παλεύω μαζί του διεκδικώντας το δικαίωμά μου να τον αγγίζω… Τα δάχτυλά του χορεύουν πάνω στο κορμί μου, σκαρφαλώνουν στο κεφάλι μου, τραβάνε τα μαλλιά μου… ο πούτσος μου σκληραίνει… πρήζεται… Η γλώσσα του συνεχίζει την περιοδεία της πάνω στο σώμα μου… βυθίζεται χαριτωμένα μέσα στον αφαλό μου. Σηκώνει το βλέμμα του… συναντάει το δικό μου… χαμογελάμε… Τα δάχτυλά του χτενίζουν τις τρίχες στο στομάχι μου… στην κοιλιά μου… χώνονται κάτω από το κόκκινο μποξεράκι μου… Χαμογελώ… ανακατεύω τα μαλλιά του… χαϊδεύω τα μάγουλά του… Μου κατεβάζει το μποξεράκι… τα χείλια του προσγειώνονται πάνω στον πούτσο μου που στέκεται όρθιος, ψηλός σαν φοίνικας… Χαμογελώ… Λατρεύω τα φιλιά του… Σπρώχνει την μουσούδα του πάνω στα γεννητικά μου όργανα… η επιθυμία μου είναι τόσο έντονη…
έχω ένα κενό μέσα μου… περιμένω να μου το γεμίζει το μωρό μου χώνοντάς μου τον σκληρό του πούτσο μέσα στην κωλοτρυπίδα μου…
Ένα μικρό φιλί… ένα φιλί ακόμα και η γλώσσα του γλιστράει μέσα στην κωλοτρυπίδα μου υγραίνοντάς την και προετοιμάζοντάς την για την μεγάλη είσοδο… Την είσοδο του λατρεμένου πούτσου μου… Μέσα μου… Η υγρή από τα σάλια του κωλοτρυπίδα μου τον αναγκάζει να μουγκρίσει σαν άγριο, πληγωμένο θηρίο… Αναστενάζω βαθιά… ανοίγω τα πόδια μου διάπλατα διευκολύνοντας την διείσδυση του πούτσου του μέσα μου… Ο πούτσος του εξερευνά το βάθος της κωλοτρυπίδας μου… την θερμοκρασία της… Το χέρι μου ξεκινάει να κάνει υπερωρίες τραβώντας βαριεστημένα μαλακία τον πούτσο μου… μόνο αυτό ξέρει πως ν’ αγγίζει με επιτυχία τον πούτσο μου… μόνο το χέρι μου και το αγαπημένο μου μωρό…
Ο πούτσος του βυθίζεται και αναδύεται… μπαινοβγαίνει με την ταχύτητα της Φεράρι μέσα στην κωλοτρυπίδα μου… Η γλώσσα του γλιστράει μέσα στο στόμα μου… γλείφει τα χείλια μου… ρουφάει την γλώσσα μου… Προσπαθώ να συνεχίσω την μαλακία… δεν μπορώ να τα καταφέρω… δεν μπορώ να συγκεντρωθώ…. Το μωρό μου με σφυροκοπάει με τον πούτσο του… τα χέρια του χαϊδεύουν απαλά το στομάχι μου… την κοιλιά μου… το στήθος μου… τσιμπιέμαι μονάχος για να διαπιστώσω ότι όλα όσα ζω είναι πραγματικότητα… Τα δάχτυλά μου κρύβονται μέσα στα μαλλιά του μωρού μου… τον τραβώ πιο κοντά μου, επιτρέποντάς τον να αλέθει με μεγαλύτερη ευκολία την κωλοτρυπίδα μου…
«Χύσε μωρό μου… Χύσε το δώρο σου…», του λέω… Μου χαμογελάει… «Χύσε…», του ζητώ… επαναλαμβάνω…
Κρύβομαι στην αγκαλιά του ενώ με γαμάει… τα χύσια μου στάζουν από τον πούτσο μου πάνω του… «Χύσε, μωρό μου…», του λέω… σφίγγω με δύναμη τ’ αρχίδια του θέλοντας να τον συμμορφώσω και να επισπεύσω την εκσπερμάτισή του… Το σώμα μου τρέμει… Φωνάζω δυνατά το όνομά του δεχόμενος τη πρώτη δόση του σπέρματός του… Δροσίζομαι… Το μωρό μου φιλάει στοργικά την κοιλιά μου… γλύφει το σπέρμα μου… φιλάει το στήθος μου… τον λαιμό μου… η γλώσσα του εισβάλλει μέσα στο στόμα μου, ένα αισθησιακό φιλί είναι το αποκορύφωμα της ερωτικής μας επαφής… Δοκιμάζω στα χείλια του τη γεύση του σπέρματός μου… τα δάχτυλά μου χτενίζουν τα μαλλιά του… του φοράω το σκούφο του Άγιου Βασίλη… είναι τόσο χαριτωμένος… κουρνιάζω μέσα στην αγκαλιά του… αισθάνομαι πως είμαι γράμμα και το μωρό μου ένας φάκελος… απολαμβάνω την αγκαλιά του, τη μυρωδιά του… Φιλιόμαστε… χαμογελάμε… «Καλά Χριστούγεννα, εραστή μου…», ψιθυρίζω…

