Φίλα με απόψε κάτω από το γκι

με τέτοιο πάθος, ικανό να λιώσει μέχρι και το χιόνι

Εκμεταλλεύσου την εορταστική ευθυμία…

… τον χειμωνιάτικο καιρό…

… τον χριστουγεννιάτικο διάκοσμο…

Η ανάσα μου έχει τη μυρωδιά του κόκκινου κρασιού

και τα χείλια σου τη γεύση του Cointreau…

Η γλώσσα σου, μεταμφιεσμένη σε γλώσσα φιδιού, κατευθυνόμενη από τα ταπεινά ένστικτά σου, τρυπώνει με εξαιρετική ευλυγισία στο στόμα μου και κινείται πέρα – δώθε

βγάζοντας προς τα έξω έγκλειστες εδώ και ώρα επιθυμίες

Τα σάλια σου προσεκτικά βάφουν τα χείλη μου

Στο μέτωπό σου λάμπει η υγρή θερμότητα

Τα δόντια μου επιτίθενται στα αυτιά σου

Τα δάχτυλά μου ξετυλίγουν αυτά τα μικρά τόξα των μπουκλών των μαλλιών σου

επιτρέποντας την πρόσβαση στο όμορφο βλέμμα που κρυβόταν

Στη συνέχεια, η γλώσσα σου μεταμφιέζεται σε δόρυ…

Χώνεται στο αυτί μου και το χαϊδεύει μέσα – έξω σαν να είναι γλυπτό…

Παράλληλα, τα χέρια μου αφήνουν χάδια ανάμεσα στα πόδια σου

… χάδια που ξεσηκώνουν αναστεναγμούς…

Καθώς τα υγραμένα δάχτυλα μου σε βασανίζουν… έτσι… ακριβώς έτσι

τα χείλη μας για μια ακόμη φορά συναντιούνται δίχως να τηρούν τα προσχήματα

καθιστώντας τη ροή των σάλιων μια αναπόφευκτη πραγματικότητα…

… μέχρι να εκδηλωθεί η πρώτη ανατριχίλα

… μέχρι να κυλήσουν τα πρώτα δάκρυα ευχαρίστησης…

