Ξυπνώ με τις ακτίνες του ήλιου να προσπαθούν να μου ανοίξουν τα μάτια

Η σιωπή είναι διάχυτη παντού

Μόνο το ρυθμό της σταθερής αναπνοής του μπορώ ν’ ακούσω

Ξεσκεπάζομαι και τεντώνω το κορμί μου

Απλώνω τα χέρια μου… τα πόδια μου…

Γεμίζω τα πνευμόνια μου με οξυγόνο

«Είσαι όμορφος…», τον ακούω να μου λέει

Γυρίζω το κεφάλι μου για να τον κοιτάξω

Το βλέμμα του είναι ήδη καρφωμένο πάνω μου

Ένα χαρακτηριστικά ήρεμο χαμόγελο χοροπηδά πάνω στα χείλη του

Το χρώμα των ματιών του είναι φωτεινό, καθαρό… δίχως σκιές

«Τεντώσου ξανά για μένα… Θέλω να σε ξαναδώ», μου λέει… αφήνοντας να βγει από το στόμα του ένας ψιθυριστός αναστεναγμός

Κοιτάζοντας τον, κάνω ό,τι ακριβώς μου έχει ζητήσει…

Σηκώνω τα χέρια ψηλά, πάνω από το κεφάλι, σαν να θέλω ν’ ακουμπήσω με τα δάχτυλά μου το ταβάνι

Ανασηκώνω το κορμί μου… τεντώνομαι όπως οι γάτες όταν ξυπνούν

Κουρνιάζω προς το μέρος του…

Από εκείνη τη στιγμή, όλα ξαφνικά αλλάζουν

Αν και απόλυτα χαλαρός, αισθάνομαι να μουδιάζω

Δεν μπορώ να κάνω την υπέρβαση και να μείνω ατάραχος όντας χωμένος στην αγκαλιά του

«Πάλι…», μου ζητά

Τον συναρπάζει ο τρόπος που κινείται και μετακινείται το κορμί μου

Ακουμπάει τα χέρια του πάνω μου

Η επαφή της σάρκας με τη σάρκα ξυπνά ανάγκες που συνηθίζουν να ρέουν παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμά τους

Τα δάχτυλά μου περιπλέκονται με τα δικά του…

«Μια φορά ακόμη…», μου ζητά…

Ένα ανθεκτικό γρύλισμα βγαίνει από το στόμα μου

Η επιθυμία του γίνεται πραγματικότητα

Με βλέπει να τεντώνω το κορμί μου ξανά

Στη συνέχεια, απλώνει τα χέρια του και τα τυλίγει γύρω από το κορμί μου

Γίνομαι ένας αιχμάλωτος της αγάπης του

… έτοιμος να καταναλώσω και να καταναλωθώ

Το κρεβάτι μετατρέπεται στον πιο τέλειο αγωνιστικό χώρο

Πνιχτές κραυγές εναλλάσσονται με παρακινήσεις

Η λαγνεία μας παρασύρει σε ενθουσιώδεις πράξεις σκόπιμου εντυπωσιασμού

Βρίσκοντας τον κατάλληλο ρυθμό

Κινούμαστε σαν να είμαστε ένα

Οι αναστεναγμοί της πρωινής ένωσής μας κοσμούν με την τέλεια ακουστική τους απόδοση τα αυτιά μας

Τα ευκίνητα άκρα μας εκτείνονται στο μήκος και το πλάτος του κρεβατιού

Τεντωνόμαστε… παρέα… ταυτόχρονα…

