Η ατμόσφαιρα είναι πολύ ρομαντική και μαγική…

Η βότκα και το σπιτικό κονιάκ μας κάνουν λιγότερο απαιτητικούς.

Κάτω από τον στολισμένο με αστέρια ουρανό, αυτή τη χειμωνιάτικη βραδιά

ζεσταινόμαστε τυλίγοντας με τα χέρια μας ο ένας τον άλλο,

κρατώντας ο ένας τον άλλο σφικτά στην αγκαλιά

Παρά τη ψύχρα, η αγάπη νικάει για μια ακόμη φορά

Τα ζεστά χείλη σου ψιθυρίζουν καυτές κουβέντες

Νιώθω το πάθος να αυξάνεται, παρέα με τη θερμοκρασία

Η ζεστασιά της ανάσας σου πλένει το λοβό του αυτιού μου

Φοράς το αγαπημένο μου άρωμα…

Πατώντας τα χέρια μου πάνω σου, νιώθω την σκληρότητα του πούτσου σου που έχει αναπτυχθεί μέσα στο παντελόνι σου

Τα δάχτυλά μου τον ψάχνουν καλά…

Με λίγα μόνο χάδια η στύση γίνεται πλέον ορατή… κι όχι μόνο αισθητή

Αμφιταλαντεύομαι βουρτσίζοντάς τον με τα ακροδάχτυλά μου

Κλείνοντας τα μάτια, υποβάλλομαι σε μια δοκιμασία που γοητεύει τα αισθήματά μου

Στο μυαλό μου γουργουρίζει η επιθυμία να σκύψω… να τον γλείψω

Η εμφανής υγρασία που διαγράφεται στο ύφασμα του παντελονιού σου προσθέτει πόντους στην απόλαυση

Τρεμάμενος από τη συγκίνηση, γλιστράω στα γόνατά μου, τραβιέμαι μακριά από την αγκαλιά σου

Απομακρύνω με συνοπτικές κινήσεις τα ανεπιθύμητα ρούχα σου

Πραγματικά, δεν με νοιάζει αν θα κρυώσεις

Σπρώχνοντας την ακαμψία του πούτσου σου προς τα κάτω, η πρησμένη βάλανος ξεμυτίζει από το άνοιγμα του σλιπ σου

Κατευθύνω το στόμα μου εκεί που πρέπει

Συλλαμβάνω τον πούτσο σου ανάμεσα στα υγρά χείλια μου και τον βυθίζω μέσα στο στόμα μου μέχρι η μύτη μου να πιέσει το εφηβαίο σου

Σχεδόν αμέσως αλλάζω ρυθμό, πότε αποσύροντας τον και πότε προωθώντας τον ακόμα πιο βαθιά μέσα μου

Ο ενθουσιασμός που δείχνω με κάνει να αισθάνομαι ισχυρότερος

Ξαφνικά, για μια στιγμή σταματώ… απογοητεύοντάς σε

Τα δάχτυλά μου τρεμοπαίζουν πάνω στις ευαίσθητες, γεμάτες αίμα, φλέβες που διασχίζουν το μήκος του

Αισθάνομαι ότι πρόκειται να εκραγεί

Ναι…

Τα πρώτα κύματα απελευθέρωσης του σπέρματός σου δεν αργούν να ξεσπάσουν

Τα χέρια σου τυλιγμένα γύρω από το κορμί μου με κρατούν σφικτά κοντά σου

Κάτω από τον στολισμένο με αστέρια ουρανό…

… αυτή τη χειμωνιάτικη βραδιά.

