Ετικέτες

Δεν θυμάμαι πώς καταλήξαμε στον καναπέ… μαζί… ζαλίστηκα στο αεροπλάνο… την διαδρομή από το αεροδρόμιο μέχρι το ξενοδοχείο δεν τη θυμάμαι καθόλου… ούτε καν με πιο μέσο φτάσαμε… απλά βρεθήκαμε ξαπλωμένοι στον καναπέ… Μπήκαμε μέσα και το μωρό μου έκλεισε τα φώτα που είχαν ανοίξει αυτόματα με το που βάλαμε την κάρτα στην ειδική εσοχή… Το σεληνόφως εισβάλει μέσα από τα παράθυρα… μας φωτίζει… φωτίζει εμάς και το ερωτικό μας κρησφύγετο που επιλέξαμε για τις φετινές Χριστουγεννιάτικες μας διακοπές. Οι τοίχοι του δωματίου είναι βαμμένοι μπλε… οι πόρτες είναι βαμμένες σε χρώμα έντονο πορφυρό… δεν είναι κάτι ιδιαίτερο… αλλά δεν ξέρω… οτιδήποτε στην Ιταλία μου φαίνεται άκρως αισθησιακό και προκλητικό.

Του ζήτησα να μου φέρει ένα ποτήρι βότκα από το μπαρ για να έρθω στα ίσια μου… δεν είχε ούτε μια σταγόνα… μόνο «Μαρτίνι»… ας είναι, αυτό που θέλω είναι να πιω κάτι… Όταν επιστρέφει, ξαπλώνει πάνω μου, τοποθετεί το κεφάλι του στο στήθος μου και τυλίγει τα χέρια του γύρω από το κορμί μου… Ανατριχιάζω… μου πέφτει το ποτήρι κάτω… Τρέμω… τρέμω από ηδονή… από ενθουσιασμό… χτενίζω με τα δάχτυλά μου τις βλεφαρίδες του…

«Ξέρεις πόσες ώρες πέρασαν από την τελευταία φορά που ξάπλωσα το πρόσωπό μου στο στήθος σου;», με ρωτάει… η φωνή του είναι τόσο ευγενική… αληθινή, γνήσια ανδρική… προκλητική…

«Ε, τότε είμαι ευτυχής που σου το προσφέρω για να ακουμπήσεις πάνω του…», απαντώ ψιθυρίζοντας μια-μια τις λέξεις στο αυτί του…

Το βλέμμα μου καρφώθηκε χαμηλά, από συνήθεια… Το βλέμμα μου καρφώθηκε χαμηλά, από περιέργεια… Τα κορμιά μας έχουν ενωθεί… χαμογελώ μόνος μου… στον τοίχο οι σκιές μας φαίνονται ως μια… Οδηγώ το χέρι μου στο κεφάλι του… στα μαλλιά του που μπορώ πλέον να του τα τραβάω… Σηκώνομαι ελαφρά, του γλύφω το μέτωπο… το δέρμα πίσω από τα αυτιά του… τον αυχένα… τον αγκαλιάζω με όση δύναμη έχω… τον αισθάνομαι…

Τα δάχτυλά μου ξεκινούν την περιπλάνησή τους γλιστρώντας κάτω από το πουκάμισό του… οι άκρες των δαχτύλων μου κάνουν πατινάζ πάνω στη πλάτη του… Λατρεύω το αρρενωπό περίγραμμα του κορμιού του… τον κοιτώ… του ζητώ με το βλέμμα μου να μου επιτρέψει να συνεχίσουν τα δάχτυλά μου την περιοδεία πάνω του… Το χέρι μου κινείται κατά μήκος των πλευρών του… ο δείκτης μου συναντήθηκε μέσα σε ελάχιστο χρόνο με τη ζώνη του παντελονιού του… τα δάχτυλά μου σκαρφαλώνουν στο εξόγκωμα του πούτσου του… λατρεύω την αίσθηση του φουσκωμένου πούτσου του… είναι τόσο μαλακός, τόσο ζεστός… όταν τον αγγίζω…

Σηκώνω το βλέμμα μου… επιζητώντας να συναντήσω το δικό του βλέμμα… Τοποθετώ το χέρι μου στο μάγουλό του… τον φιλώ απαλά…αργά… αισθησιακά… αφήνω τη γλώσσα μου να γλύφει ταυτόχρονα τα χείλια του… Πιστεύω πως είναι το καλύτερο φιλί που του έδωσα ποτέ… Ένα φιλί ικανό να παράγει ηλεκτρική ενέργεια που θα ζήλευε ο Μυτιληναίος και ο Κοπελούζος…

Ξαπλωμένοι πάνω στον καναπέ… φιλιόμαστε… πειράζουμε ο ένας τον άλλο… αισθάνομαι τον πούτσο του μωρού μου που μετακινείται διαρκώς μέσα στο εσώρουχό του… τον αισθάνομαι να μεγαλώνει… να σκληραίνει… να καρφώνει το πόδι μου… Το φιλί μας γίνεται πιο έντονο… πιο παθιασμένο… η ευγένεια αποσύρεται… οι επιθυμίες βγαίνουν στην επιφάνεια… είμαστε δυο λατίνοι εραστές στην Ιταλία…

Το στόμα μου εκρήγνυται… στεναγμοί δραπετεύουν από μέσα μου… στεναγμοί και ερωτόλογα δραπετεύουν… Τα χέρια του μωρού μου χώνονται κάτω από το πουλόβερ μου… από το πουκάμισό μου… ανακαλύπτουν τις σκληρές μου ρόγες… Οι ρόγες μου γίνονται πιο σκληρές καθώς μου τις χαϊδεύει το μωρό μου… του μεταδίδω τον σφυγμό μου… Σταγόνες σπέρματος ξεφεύγουν υγραίνοντας το σλιπ μου… ίσως να έχει χύσει κι αυτός… δεν ξέρω… Τι απίστευτο πράγμα! Παραμένουμε και οι δυο ντυμένοι… Δεν κάνουμε τίποτα άλλο από το να φιλιόμαστε και να αγγίζουμε ο ένας το κορμί του άλλου… Ζω μια εμπειρία η οποία ίσως να μην επαναληφθεί ποτέ… Μια εμπειρία που δεν θα ξεχάσω ποτέ… Ζω τη πιο γνήσια, αληθινή, ερωτική μου στιγμή με τον Μιχάλη, τον λατρεμένο μου εραστή.

