Πλησιάζω αθόρυβα… Έρχομαι από πίσω σου, κλείνοντας σιγά – σιγά το χάσμα…

Τα δάχτυλά μου πιάνονται από τη μπλούζα σου, τραβώντας την προς τα πάνω

Η ομορφιά του πανέμορφου κορμιού σου τρυπάει τα μάτια μου

Τυφλώνομαι προσωρινά…

Ακουμπώ τα χείλη μου πάνω σου και αφήνω ένα απαλό, μικροσκοπικό φιλί στο τατουάζ που στολίζει τον αριστερό ώμο σου… πάνω… ψηλά…

Σου μεταδίδω την αιώνια λατρεία μου κάνοντας καντάδα με την ανάσα μου

Σιγά – σιγά έρχομαι μπροστά, ώστε να μπορέσω να φιλήσω τα χείλη σου

Τα δάχτυλά μου βουρτσίζουν απαλά τις μακριές, πυκνές μπούκλες σου

Φιλώ το λοβό του αυτιού σου και τροχίζω πάνω του τα μπροστινά μου δόντια

Η γλώσσα μου εξερευνά την εσοχή του αυτιού σου

Αμέσως μετά φιλώ το λαιμό και τους ώμους σου

Το πάθος με σιγοκαίει εσωτερικά και εξωτερικά

Τα δάχτυλά μου κάνουν κύκλους γύρω από τις ρόγες σου, το ίδιο κάνουν και τα δικά σου

Ακολουθεί η σκλήρυνση της σάρκας

Το στόμα σου πιέζει σταθερά το δικό μου… οι γλώσσες τυλίγονται η μια γύρω από την άλλη

Φοράμε μόνο κάλτσες και τα εσώρουχά μας

Χώνομαι με τη μύτη στον αυχένα σου

Αφήνω πολλά απαλά φιλιά σ’ αυτό το τόσο ευαίσθητο σημείο του σώματός σου

Ραμφίζω τα χείλη σου

Τα δάχτυλά σου πειράζουν τις κορυφές των ρογών του στήθους μου

Η διόγκωση του πούτσου σου είναι πλέον αισθητή

Σύντομα, θα βογκάμε και οι δυο… με ευχαρίστηση

Χώνω το χέρι μου στο σλιπ σου και πιάνω τον πούτσο σου

Τον κρατώ με χαρά… σαν να είναι θησαυρός μοναδικός και ανεκτίμητος

Το κορμί σου φαίνεται να πιάνει φωτιά…

Το πάθος γίνεται πιο έντονο από ποτέ…

Μεταφέρω τα χέρια μου πίσω… κάνοντας μασάζ στους ώμους σου

Τα δάχτυλά μου ζυμώνουν τη μυώδη σάρκα σου…

Σε κάθε κίνησή μου υποβόσκει το ερωτικό στοιχείο

Η αυξανόμενη υγρασία του πούτσου σου που λερώνει το σλιπ σου, δείχνει τις προθέσεις σου…

Με πεταχτά φιλιά, κάνω μια αργή διαδρομή από κάτω μέχρι ψηλά… στη σπονδυλική σου στήλη

Αισθάνομαι σαν να βράζω μέσα σ’ ένα καζάνι, στο κέντρο της κόλασης

Το δωμάτιο γεμίζει από τους αναστεναγμούς σου

Σκύβω και αποθηκεύω στο στόμα μου τη βάλανό σου

Ρουφάω αρκετά δυνατά, κάθε τόσο όμως βεβαιώνομαι ότι δεν έχω αφήσει ούτε ένα σημάδι στη σάρκα σου

Με την άκρη της γλώσσας μου γεύομαι το γλυκό σου νέκταρ

Σπίθες και πάθος ξεπετάγονται από τα μάτια μου

Στη συνέχεια, κι ενώ η γλώσσα μου εργάζεται πάνω – κάτω, γλιστρώ τον πούτσο σου μέσα στο στόμα μου

Η βάλανός σου συγκρούεται αισθησιακά με τις αμυγδαλές μου

Γλείφω και ρουφάω χωρίς ανάπαυλα

Η γλώσσα μου εργάζεται ακατάπαυστα…

Δεν ξέρω τι θα επακολουθήσει…

Βυθίζομαι πολυτελώς στις πιο εκλεκτές αισθήσεις χάνοντας κάθε έλεγχο

Από τα δακρυσμένα, από χαρά, μάτια σου, φαίνεται να κυλά ένα δάκρυ

Υποθέτω ότι το κορμί σου τρέμει εξαιτίας μου

Μ’ ένα τρυφερό φιλί που μου δίνεις γεμίζω από ευφορία

… και ηρεμώ…

Λίγο προτού νιώσω το σπέρμα σου να με πνίγει…

