Γλυκέ μου…
… όπως η λιωμένη σοκολάτα μ’ αγκαλιάζεις
ένα ειλικρινές χάδι μου δωρίζεις
από τον καρπό του χεριού μου ξεκινάς…
Το κορμί μου δονείται…
με όπλο τον πούτσο σου με πολιορκείς σαν να είμαι φρούριο…
Οι βλεφαρίδες σου γαργαλάνε τα μάγουλά μου…
τις αγγίζω με τις άκρες των δαχτύλων μου…
τις αγγίζω με βεβαιότητα…
τις αγγίζω
όπως κάθε μέρα.

ΚΑ

Υ

Λ

Ω

Ν

Ω

Η γλώσσα μου σκαρφαλώνει στον αξιολάτρευτο πούτσο σου
… τον γλύφω…
Η γεύση του…
… γεύση λιωμένης καραμέλας από τον ήλιο.
Η γεύση που λατρεύω,
που αγαπώ…
Σ’ αγαπώ…
δεν είναι το είδος της συνηθισμένης αγάπης
Είναι μια διαφορετική αγάπη…
Ανήκουστη…
Ξεχωριστή…
Εξαιρετική…
… η αγάπη ΜΟΥ για σένα.
Εραστή μου…
Εραστή μου… ένας τίτλος… τιμή
Εραστή… σε λέω και γεμίζει το στόμα μου…
Εραστή… νικητή της καρδιάς μου… νικητή…
Πάρε την… σου αξίζει…
Μη δακρύζεις μωρό μου μ’ αυτά που σου λέω…
Είναι λόγια βγαλμένα από τη καρδιά μου…
… από τα βάθη της καρδιάς μου.
Σκούπισε τη κόκκινη από το κρύο μυτούλα σου πάνω στο μάγουλό μου…
Τρίψου πάνω μου σαν αδέσποτη γατούλα
Χρησιμοποίησε τον πούτσο σου σαν πινέλο και…
… ζωγράφισέ με…
Χρωμάτισέ με…
… με το προκλητικό κόκκινο του έρωτα…
… με το μπλε της φόρμας που φορούσα όταν ήμουν βρέφος…
… με το λευκό της δίψας…
… με το σμαραγδί της επιθυμίας…
Ζωγράφισέ με και μετά…
βύθισέ τα μάτια σου πάνω στο κορμί μου
τύλιξέ με, με το άγγιγμά σου
Πλησίασε…
Θα σε στέψω μ’ ένα φιλί
Θα σε στέψω…
Βασιλιά της καρδιάς μου θα σε κάνω…
Εικονογράφο της αγάπης μας…
Φωτογράφο του έρωτά μας.

