Διώξε τα δάκρυά μου μακριά… με φιλιά…
Με τη γλώσσα σου στέγνωσε τα δακρυσμένα μου μάγουλα…
… είναι αλμυρά.
Αγωνίζομαι να κρύψω τους φόβους μου…
… δεν θέλω να τους αποκαλύψω…
… να σου τους αποκαλύψω…
… για να μη με περάσεις για αδύναμο…
Κατά βάθος είμαι ένα παιδί
ένα μωρό…
όπως εσύ…
το μωρό σου είμαι
που τρέφομαι με το σπέρμα σου και μεγαλώνω με την αγάπη σου.
Καύλωσε με άγρια
Κάνε με άντρα…
… να ενηλικιωθώ…
Πάρε το πάθος μου στα χέρια σου…
… κράτησέ με
Για μένα δεν είσαι εραστής…
…είσαι το φως…
… η ανατολή του ήλιου…
… η αιώνια αυγή…
… ο ήλιος…
… που φωτίζει κάθε μέρα μου.
Είσαι το χρυσό δαχτυλίδι μου…
… η βέρα μου…
… το πρώτο βραβείο…
… το πιο σημαντικό τρόπαιο…
Είσαι ένας ανεκτίμητος θησαυρός…
που για να σε αποκτήσω
όλοι οι θησαυροί του κόσμου δεν θα ήταν αρκετοί.
Καθορίζεις… ελέγχεις τη ζωή μου…
…κρατάς την καρδιά μου στα χέρια σου…
την προστατεύεις
την ταΐζεις…
ΜΕ ΑΓΑΠΗ
Σου δίνομαι…
… έτσι όπως είμαι…
μισός…
από εσένα περιμένω να ολοκληρωθώ
Η αγάπη μας είναι αληθινή
Μάρτυρας μου ο Θεός…
… που μας κοιτάει συντροφιά με τ’ αστέρια…
… πάντοτε θα είσαι ο σύντροφος της ζωής μου.

