Τα κορμιά μας πλησιάζουν το ένα το άλλο.

Έρχονται πιο κοντά.

Τρυφερά λόγια αγάπης αναστατώνουν την ηρεμία του δωματίου.

Ο πυρετός του πάθους μας δελεάζει.

Τα χείλια μας ενώνονται…

Κρύος ιδρώτας ρέει στην πλάτη μου

Τα σάλια της γλυκύτητας των φιλιών του ποτίζουν τα χείλη μου

Αγγίζουμε ο ένας τον άλλο

Γδυνόμαστε…

Με ασταμάτητα χάδια ερεθιζόμαστε… τολμάμε να εκφραστούμε… ορκιζόμαστε στα πιστεύω μας…

Τυλίγομαι στην αγκαλιά του

Ο τρόπος που με κρατά σφικτά είναι μια μονάδα μέτρησης της αγάπης του

Το κορμί μου τον χρειάζεται περισσότερο από ποτέ

Δεν μπορώ να κρύψω την ακόρεστη απληστία μου

Μόνο με επιείκεια μπορώ να κρύψω το μέγεθός της

Οι χτύποι της καρδιάς μου μαρτυρούν την προθυμία της

… να δοθώ…

Τα χέρια του συνεχίζουν να με κρατούν σφικτά

Παίρνω βαθιές αναπνοές, ανεμπόδιστα…

Οι αισθήσεις συντρίβονται μέσα μου με τα συναισθήματα της επιθυμίας

Το κορμί μου ακολουθεί τις κινήσεις του κορμιού του

Το μυαλό μου γεννάει ευχές

Κολλάω πάνω του…

… μέχρι την κορύφωση του οργασμού του.

Άγνωστο τι θα συμβεί μετά…

