Ο ιδρώτας ξεπλένει τις σάρκες μας, κάνοντάς τις περισσότερο ευαίσθητες από ποτέ…

Τα κορμιά μας κλονίζονται από συσπάσεις και σπασμούς λίγο πριν την εκσπερμάτωση μου

Οι κινήσεις είναι πλέον σπασμωδικές…

Οι χτύποι των καρδιών μας κατεβαίνουν σιγά – σιγά από το εκστατικό ύψος που είχαν ανέβει, άθελά τους…

Κρατάμε ο ένας τον άλλο, σφικτά, στην αγκαλιά…

Φυτεύω στο μέτωπό του ένα φιλί – προσφορά δίνοντάς του περιθώριο λίγων λεπτών για να ανακάμψει…

Το χέρι μου γλιστράει προς τα κάτω, αφήνοντας χάδια αγάπης…

Ανανεώνω τη στύση του πούτσου του

Οι αποπνικτικές κραυγές χαράς του, δελεάζουν τον εγκέφαλό μου

Ακούω αυτό που πραγματικά χρειαζόμουν τη στιγμή αυτή…

Κουνάω τους γοφούς μου, υπέροχα… προκλητικά…

Χαϊδεύω ξανά και ξανά τον πούτσο του για να ικανοποιήσω τις απαιτήσεις μου

Κάπου – κάπου, χάνω τον εαυτό μου, κάτω από τα κύματα της έκστασης που μας παρασύρουν…

Τα κορμιά μας αρχίζουν να κινούνται μαζί…

Φιλώ τα χείλη του με τρυφερότητα…

Βουρτσίζει τα βλέφαρά μου με τα χείλη του, τόσο απαλά… σαν να περνάει από πάνω τους ένα φτερό

Τα συναισθήματα αγάπης και πληρότητας βρίσκονται στην κορυφή

Οι σάρκες μας γυαλίζουν από την έντονη εφίδρωση

Άσεμνες κινήσεις έρχονται στο προσκήνιο

Ψυχές και σώματα ενώνονται για μια ακόμη φορά

Το σπέρμα του αναβλύζει…

