Κάθε φορά που κλείνω τα μάτια μου, μπορώ να αισθανθώ τα δάχτυλά σου στο κορμί μου, να σπρώχνουν τη σάρκα σαν να θέλουν να χωθούν βαθιά μέσα της. Μπορώ να αισθανθώ τη γλώσσα σου να γλύφει τη μύτη μου, να γλιστράει ανάμεσα στα χείλη μου, να με βρέχει με τα σάλια σου σε κάθε γλείψιμό της…

Αναπνέω βαθιά και αναστενάζω…

Όχι, δεν είναι όραμα… ούτε φαντασίωση. Είναι μια πραγματικότητα…

Έχοντας κάποιες από τις μπούκλες σου φυλακισμένες στη χούφτα μου, καθοδηγώ το κεφάλι σου. Δεν σταματάς να με γλείφεις και σε δικαιολογώ απόλυτα. Είναι μεθυστική και ταυτόχρονα αναζωογονητική η γεύση μου και για να την ευχαριστηθείς θα πρέπει να συνεχίσεις να με γλείφεις, ξανά, ξανά, ξανά… και ξανά…

Για να δούμε τι μπορείς να κάνεις για μένα. Δείξε μου…

Ακινητοποίησε με και ανάγκασε με να σηκώσω τα χέρια μου πάνω από το κεφάλι μου. Σπρώξε τη γλώσσα σου μέσα στο στόμα μου και επέτρεψε με να γλείψω τα χείλη σου. Κλέψε την αναπνοή μου, κάνοντας τα γόνατά μου να λυγίσουν από την αδυναμία. Χώσε το δικό σου γόνατο ανάμεσα στα πόδια μου και τρίψε τον καβάλο μου. Άκουσε με να λαχανιάζω από την ευχαρίστηση. Κάνε με να ζητιανεύω για περισσότερα, να ουρλιάζω μέχρι να αναγνωριστεί το δίκιο μου…

Πάρε με… Σύρε τα δάχτυλά σου στο κορμί μου, χούφτωσε τον κώλο μου, κράτησέ τον καλά με τις ανοικτές παλάμες σου. Άσε με να νιώσω τα νύχια σου στο δέρμα μου. Άσε με να νιώσω τον πόνο σου όταν βυθίζω τα δόντια μου στο λαιμό, στους ώμους σου, στα χείλια μου…

Φίλησέ με…

Αποπλάνησέ με…

Φέρε με στο αποκορύφωμα…

Μην σταματάς

Μην τολμήσεις ν’ αλλάξεις στάση…

Επέτρεψε με να αξιωθώ να δω τα υγρά σου να κυλούν στα πόδια μου, να στάζουν στο πάτωμα, να συνωστίζονται από τα δάχτυλά μου στο εξαντλημένο στόμα μου…

Άφησέ με να ανακτήσω το φυσιολογικό ρυθμό της αναπνοής μου

Τράβηξε με κοντά σου και τύλιξε τα χέρια σου γύρω από το κορμί μου…

Γεύσου με…

Άκουσε τους χτύπους της καρδιάς μου…

Κάνε με να ουρλιάξω για σένα…

Γάμησε με…

Πάρε με…

Είμαι δικός σου.

