Ετικέτες

Άνοιξα τα μάτια μου. Το κεφάλι του ακουμπισμένο ακόμα στον ώμο μου… κοιμόταν… Τα χείλια του μισάνοιχτα… ένα χαμόγελο φύτρωνε ανάμεσά τους…
Κοιτώντας τον ξαναθυμήθηκα όλες τις προσωπικές μας στιγμές, κάθε πιθανή και απίθανη ερωτική μας στάση… το γαμήσι που κάναμε πριν πέντε ώρες… το κορμί του καβάλα στο δικό μου… το στόμα μου στο στόμα του… τον πούτσο μου και την κωλοτρυπίδα του που ενώθηκαν… την ένωση… την διείσδυση… το γέμισμα… την ολοκλήρωση… την πλημμύρα…
Θυμήθηκα τη γλώσσα του… το πώς όρμισε πάνω στον πούτσο μου και τον έπλυνε… Αισθησιακά… παιχνιδιάρικα… τον έπλυνε λίγο πριν προσγειωθεί μέσα στο στόμα μου… λίγο πριν μοιραστούμε τη γεύση του σπέρματός μου κατά τη διάρκεια του πεινασμένου μας φιλιού… λίγο πριν κλείσει τα υπέροχα μάτια του και παρασυρθεί στον γλυκό ύπνο…
Χαμογέλασα… αισθάνθηκα τα δάχτυλά του να βόσκουν πάνω στο στήθος μου… κοιμόταν και με άγγιζε ενστικτωδώς… κατάλαβα πως συνεχίζει να είναι ερωτευμένος μαζί μου.

