Τα γεμάτα πάθος φιλιά σου στο πλάι του λαιμού μου ανάβουν εστίες φωτιάς το δέρμα μου

… αυτή τη νύχτα, που μόνο ήσυχη δεν θα έπρεπε να είναι…

Για κάθε μου χάδι, ανταπαντάς μ’ ένα νέο φιλί

Η λεία γλώσσα σου κινείται γρήγορα μπαινοβγαίνοντας στο στόμα μου

Οι μπούκλες σου σπαρταρούν και τρεμοπαίζουν σαν να είναι φλόγες

Ρουφάς το σάλιο μου από το διάκενο των δοντιών σου

Γλιστρώντας τα χέρια μου πάνω στους γυμνασμένους σου μύες θαρρώ πως θρυμματίζω τα κόκαλά σου

Σε κάθε απόδραση της αναπνοής μου καταπνίγεται κι από ένας αναστεναγμός

Είμαι γεμάτος με μια πείνα ερωτική που έχω εκδηλώσει αρκετές φορές

Σέρνομαι στα πόδια σου, σαν ταπεινός επαίτης

Μια φλόγα στο βλέμμα μου σε κάνει να λαχανιάζεις στα λόγια που εκφωνείς

Με τα δάχτυλά σου σηκώνεις το πηγούνι μου και πιέζεις με τα χείλη σου τα δικά μου

Μετά από ένα δίκαιο αγώνα επικράτησης, με ξαπλώνεις στο πάτωμα και στέκεσαι στην κορυφή

Δεν θριαμβολογείς

Έτσι όπως κάθεσαι καβάλα πάνω μου, με γδύνεις από τη μέση και πάνω

Τα χέρια μου γίνονται αμέσως αντιληπτά στο κορμί σου

Με κομμένη ανάσα, συνειδητοποιώ ότι η αναπνοή μου βγαίνει ακόμα πιο βαριά…

Τα δάχτυλά σου κινούνται προς τα κάτω, με ταχύτητα, με την ίδια ταχύτητα που εξαπλώνεται η φωτιά

Ο πούτσος μου αποκτά το πλήρες μήκος του, ανίκανος να αντισταθεί στα ερεθίσματα

Τρέμοντας από το πάθος, υποδαυλίζουμε τις πυρκαγιές μας, χαϊδεύοντας ο ένας το κορμί του άλλου… πάντα με τρυφερότητα

Τα χάδια αυτά αποτελούν ένα προοίμιο ερωτικής βραδιάς, ενδιαφέρουσας, ομολογουμένως

Τίποτα δεν μπορεί να ανακόψει την ένωσή μας που δεν θα διαρκέσει μόνο απόψε, αλλά και για πάντα

Τα στόματα ενώνονται ξανά…

… θ’ ακολουθήσουν το παράδειγμά τους, τα κορμιά…

