Τα δάχτυλα του χάιδευαν το εσωτερικό των μισάνοιχτων ποδιών μου

Προχωρώντας ψηλά, κινήθηκαν μ’ ένα πιο ρυθμικό τρόπο

Απόψε θυμάμαι μόνο κάποια αποσπάσματα και λιγοστές εικόνες

Παρελαύνουν πίσω από τα κλειστά μάτια μου ξανά και ξανά και ξανά…

Στεκόταν πίσω μου και με κοίταζε μέσα στον καθρέφτη να βγάζω το πουκάμισό μου

Μέσα στον ίδιο καθρέφτη τον κοιτούσα κι εγώ

Μετά, αισθάνθηκα τα χέρια του να μου χαϊδεύουν την πλάτη

Διασκέδαζα, παρακολουθώντας μας στον καθρέφτη…

Πιέζοντας ελαφρά το κορμί μου με το κορμί του, μετά τα χάδια, ξεκίνησε να ζυμώνει με τα δάχτυλά του τη σάρκα μου

Τον άκουγα να μουρμουρίζει στο αυτί μου ενδιαφέρουσες ιδέες…

Τα δάχτυλά του, προχωρώντας πάντα προς τα κάτω, πατούσαν σε όλες τις σωστές θέσεις και ασκούσαν την απαραίτητη πίεση

Όταν χώθηκαν μέσα στο παντελόνι μου, βάλθηκαν να εντοπίσουν, σχεδόν αμέσως, την καμπυλότητα του κώλου μου

Ανέπνεε ρηχά…

Φιλούσε το λαιμό μου, ψιθυρίζοντας… όλα αυτά που ήθελα ν’ ακούσω

Ανείπωτες φαντασιώσεις…

Με τρέμουλο και σπασμούς, έστρεψα το πρόσωπό μου και το έχωσα στο στήθος του, καταπνίγοντας τους έντονους αναστεναγμούς μου

Τα κύματα του οργασμού μας παρέσυραν και τους δυο και μας ξέβρασαν στο κρεβάτι

Μέχρι το σημείο αυτό θυμάμαι…

… και μετά, μόνο αποσπάσματα…

