Ετικέτες

Ξαπλωμένος ανάσκελα, γυμνός, ξεσκέπαστος… ο όμορφος πούτσος σου χαλαρώνει πάνω στον αριστερό σου μηρό. Ξαπλωμένος κι εγώ, στη γνωστή μου θέση, δίπλα σου, σου ψιθυρίσω: «Καληνύχτα…», σου λέω… πλησιάζω το στόμα μου στο αυτί σου, ενώ το στομάχι σου δέχεται τα απαλά μου χάδια.

Κατόπιν, το χέρι μου προχωράει χαμηλά και σκοντάφτει μέσα στον αφαλό σου… χαμογελώ για την απροσεξία μου… το χέρι μου προχωράει χαμηλότερα συναντώντας τις πρώτες τρίχες του εφηβαίου σου, το βελούδινο δέρμα του πούτσου σου, (τον χαϊδεύω βιαστικά), τα τέλεια ξυρισμένα αρχίδια σου, τους μηρούς σου, τα γόνατά σου… σου γαργαλάω τις πατούσες… Γελάς σαν μικρό παιδί… χαμογελώ… Με την άκρη του δάχτυλού μου επισημαίνω το περίγραμμα του πούτσου σου και στη συνέχεια τη τρυφερή περιοχή γύρω από την κωλοτρυπίδα σου. Το άγγιγμά μου σ’ έχει καυλώσει… δεν μου το λες, αλλά το καταλαβαίνω… ο πούτσος σου έχει αρχίσει να προεξέχει… αισθάνομαι σαν εργολάβος οικοδομών, με τα σωστά σχέδια και τη σκληρή χειρωνακτική μου εργασία καταφέρνω να υψώσω τον πούτσο σου… σαν πύργο τον υψώνω… σαν αξιοθέατο, σαν το όγδοο θαύμα του κόσμου. Ξέρω… σου προσφέρω το άγγιγμα που σου αρέσει, το σωστό άγγιγμα. Ένα απαλό, αθώο, διακριτικό άγγιγμα, αρκετό για να σε καυλώσει… πάλι.

Κρατάμε τα μάτια μας κλειστά… νυστάζεις… νυστάζω, μα το κορμί σου είναι τόσο προκλητικό, τόσο ερεθιστικό… σαν σειρήνα της μυθολογίας με καλεί και δεν μπορώ… δεν μπορώ να κλείσω τα αυτιά μου στη πρόσκλησή σου… Κάπως έτσι δεν αισθάνεσαι κι εσύ; Δεν θέλεις ν’ αγγίξεις το κορμί μου; Ή καλύτερα… δεν θέλεις να χουφτώσεις τον πούτσο μου, λέγοντάς μου πόσο πολύ με θέλεις; Ε; Αντί γι’ αυτό ανοίγεις ελαφρά τα πόδια σου…

Δεν θα μπορούσες να γίνεις περισσότερο σαφής…

Ξαφνικά τα δάχτυλά μου βρίσκονται πάνω και γύρω από τη νόστιμη, λαχταριστή κωλοτρυπίδα σου. Καλύπτω το άνοιγμά της με την παλάμη μου, σαν να θέλω να προφυλάξω το πιο πολύτιμο αντικείμενο που υπάρχει… καλύπτω το άνοιγμά της με την παλάμη μου και αισθάνομαι την θερμότητά της… την απαλότητά της… συνεχίζω να την χαϊδεύω απαλά… σκαρφαλώνω με τα δάχτυλά μου πάνω στ’ αρχίδια σου και στη συνέχεια κάνω ένα μακροβούτι μέσα της. Ξέρω τι θα κάνεις… θα φωνάξεις… το ξέρω και σου χαλώ τα σχέδια… ενώ στενάζεις και βογκάς σου καλύπτω το στόμα με το άλλο μου χέρι και μου χαρίζεις μια δαγκωνιά… Χαμογελάς… Υποκρίνομαι τον θυμωμένο… Με παρακαλάς να συνεχίσω το άγγιγμα…

Γλιστρώ το δάχτυλό μου κατά μήκος της σχισμής των κωλομάγουλών σου, γλιστρώ και δεύτερο δάχτυλο… και τρίτο… και τέταρτο… ξέρω πως στο πέμπτο θα σ’ έχω διεγείρει τόσο όσο ποτέ… Χωρίζω τα κωλομέρια σου στα δυο εκθέτοντας την θαυμάσια κωλοτρυπίδα σου στα πεινασμένα μου μάτια… Τα δάχτυλά μου ακούραστα περπατάνε πάνω και ανάμεσα στα κωλομέρια σου… κάνω μασάζ με τα δάχτυλά μου στην υπερευαίσθητη περιοχή της κωλοτρυπίδας σου… χώνω διστακτικά την άκρη του δείκτη μου μέσα της, περιπαικτικά… Η αναπνοή σου γίνεται πιο βαριά… γρήγορη… γρηγορότερη. Όλη αυτή την ώρα το κορμί μου τρίβεται πάνω στο δικό σου… ο πούτσος μου είναι σκληρός σαν βράχος από την ατελείωτη αναμονή… από την επαφή του με το κορμί σου… από την όλο και αυξανόμενη επιθυμία του να βρεθεί φιλοξενούμενος μέσα σου.

Θα μπορούσα εύκολα να σε καβαλήσω… αλλά… δεν το κάνω…

Θα μπορούσες να μου ζητήσεις να σε γαμήσω… αλλά… δεν το κάνεις…

Η πρωτοβουλία, απόψε, είναι δική μου…

Συνεχίζω να σου κάνω μασάζ στη κωλοτρυπίδα… πιο σταθερά… πιο πειστικά…

Απλώνω το χέρι μου και παίρνω από το κομοδίνο το βαζάκι με τη βαζελίνη… θέλω να τονίσω τον αισθησιασμό του αγγίγματός μου… απομακρύνω για λιγότερο από ένα λεπτό το χέρι μου από πάνω σου και… βλέπω το χέρι σου που αντικαθιστά το δικό μου κάνοντας μασάζ στη κωλοτρυπίδα σου…

Σε αφήνω να αυτοϊκανοποιηθείς, παρατηρώντας σε με ενδιαφέρον… σε κοιτώ και βρίσκω την ευκαιρία να τραβήξω μαλακία τον πούτσο μου… Χαϊδεύεις την κωλοτρυπίδα σου με τις άκρες των δακτύλων σου… την τρίβεις με δύναμη… την ερεθίζεις… Δεν μπορώ να σε κοιτάω και να μην αγγίζω… Ενώ με το ένα μου χέρι συνεχίζω την μαλακία, το άλλο το προσφέρω ως βοήθεια σ’ εσένα… σου προσφέρω πέντε δάκτυλα που γλιστρούν από τη βαζελίνη… λιπαίνω το άνοιγμα της κωλοτρυπίδας σου, ζυμώνω το ήδη πρησμένο και ερεθισμένο άνοιγμα της κωλοτρυπίδας σου… αλλά… σε αφήνω να ικανοποιηθείς μόνος σου…

Ακόμα μια φορά μου ζητάς να υιοθετήσει η κωλοτρυπίδα σου τον σκληρό μου πούτσο… Ο πούτσος μου είναι έτοιμος να υπακούσει τις επιθυμίες σου, να ανταποκριθεί όπως πάντα… αλλά αντί γι’ αυτό σου ψιθυρίζω: «Κάνε υπομονή…» και φιλώ καθησυχαστικά το μάγουλό σου…

… συνεχίζω έτσι. Δεν θέλω τίποτα άλλο, θέλω να χαζέψω παίζοντας τον πούτσο μου και βλέποντάς σε να χαϊδεύεις την κωλοτρυπίδα σου… Δεν θέλω τίποτα άλλο, μην περιμένεις τίποτα… θα αγνοήσω και την επόμενη πρόσκλησή σου για γαμήσι… Θέλω να απολαύσω και να ολοκληρώσω αυτόν τον οργασμό που απλόχερα και με ταπεινότητα μου προσφέρεις… θέλω να αισθανθείς σύντομα τα κύματα της ευχαρίστησης της έντονης καύλας που μου χαρίζεις…

Δευτερόλεπτα πιο μετά, βλέπω τα πόδια σου να τινάζονται και να πετούν κάτω τα σκεπάσματα…ολόκληρη η γροθιά σου κρύβεται μέσα στην κωλοτρυπίδα σου… δεν είμαι προετοιμασμένος να αντέξω αυτό το θέαμα… χύνω ακατάπαυστα στο πανέμορφο πρόσωπό σου…

… τυχερό μωρό. Κατάλαβες πολύ καλά τι ακριβώς χρειαζόμουν σήμερα… η βάλανος του πούτσου μου σαν πομπός τεράστιου ραντάρ σου στέλνει τα μηνύματα που ήθελα να λάβεις… Απολαμβάνω το αποκορύφωμα του οργασμού σου και με ευχαρίστηση σκουπίζω με τη γλώσσα μου τα χύσια σου…

Αισθάνομαι του χτύπους της καρδιάς σου καθώς σε πλησιάζω… ή είναι οι δικοί μου; Στα χείλια σου ακουμπώ τα καλυμμένα από σπέρμα δάκτυλα μου… τα υγραίνω…

Εξαντλημένος γυρίζεις το κεφάλι και με φιλάς στη μύτη, σου ψιθυρίζω για δεύτερη φορά: «Καληνύχτα…»…

… Καληνύχτα, εραστή μου, καληνύχτα.

