Η αισθησιακή φωνή του Λέοναρντ Κοέν σε παρασύρει να χορέψεις

Στο ρυθμό της μουσικής ανακατεύω τα μαλλιά σου

Σε πειράζω με το χαμόγελό μου και παρακολουθώντας το χορό σου βγάζω αργά – αργά τα ρούχα μου

Όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι, δεν φορώ πλέον τίποτα… ούτε ένα ρούχο

Επαναλαμβάνω τα λόγια αγάπης που ακούω… σιγανά τραγουδώ κι εγώ

Εσύ συνεχίζεις να λικνίζεσαι αισθησιακά και με το χαμόγελό σου χλευάζεις την ανατολίτικη διάθεσή μου

Τα μάτια σου αστράφτουν από εσωτερική χαρά

Προσποιούμαι ότι είμαι σεμνός και ντροπαλός κι ας γνωρίζω ότι μπορείς να ανιχνεύσεις τις επιθυμίες μου

Χαϊδεύεσαι, αγγίζοντας το κορμί σου πάνω από τα ρούχα…

Τρίβω καλά – καλά τα μάτια μου…

Σιγά – σιγά ξεκινάς να γδύνεσαι κι εσύ

Κουμπί – κουμπί ανοίγεις το πουκάμισό σου μέχρι το ύψος του στομαχιού

Το βγάζεις, ακολουθώντας πιστά το ρυθμό της μουσικής

Η εμφάνιση περισσότερης σάρκας βάζει φωτιά στο κορμί μου

Με μια υπερεκτιμημένη κίνηση των γοφών βγάζεις και το παντελόνι σου

Το αφήνεις να γλιστρήσει αργά προς τα κάτω…

Το μελαχρινό σου δέρμα έρχεται σε αντίθεση με το λευκό σου εσώρουχο

Οι κυματιστές μπούκλες σου θεραπεύουν την προσωρινή απώλεια της όρασής μου

από τη στιγμή εκείνη που σε αντίκρισα επιτέλους γυμνό, αδέσμευτο από ρούχα…

Προχωράς σαγηνευτικά προς το μέρος μου…

Το φως είναι αμυδρό…

Σε καλωσορίζω στο κρεβάτι γλιστρώντας τα δάχτυλα μου στο κορμί σου

Κάνεις μια περιστροφή… στις τελευταίες νότες της μουσικής που ακούγεται…

… λίγο προτού ξεκινήσει το επόμενο τραγούδι

Το βλέμμα μου είναι καρφωμένο πάνω σου…

Τα δάχτυλά μου έχουν σκαρφαλώσει στις ερεθισμένες κορυφές των ρογών σου

Έχω καταφέρει να τις σκληρύνω με τα συνεχόμενα τσιμπήματά μου

Λίγο προτού τις θυσιάσω στα πρόθυμα για γλείψιμο χείλη μου

Καθώς συνεχίζω να σέρνω τα δάχτυλά μου πάνω σου, αισθάνομαι να πετώ ψηλά… να απομακρύνομαι από τη γη…

Γλιστρώ στην υγρή θερμότητα της σάρκας σου

Στο βλέμμα μου είναι πλέον φανερή η λαγνεία

Η γλώσσα μου στροβιλίζει τις λιγοστές τρίχες στο στήθος σου, ενώ τα δάχτυλά μου μπερδεύονται για τα καλά στα μαλλιά σου

Πέφτω πάνω σου και σε θηλάζω για τα καλά

Τεντώνω τις ρόγες σου φυλακίζοντάς τις ανάμεσα στα δόντια μου

Ένας τρυφερός, όλο παράπονο, αναστεναγμός βγαίνει από το στόμα σου

Προσπαθώ, να μην είναι τόσο επώδυνες οι επόμενες δαγκωματιές μου

Απολαμβάνουμε και οι δυο τα συναισθήματα που γεννιούνται από τις πράξεις μας

Σαρώνω αισθησιακά τις μπούκλες σου στις χούφτες μου

Το στόμα μου δημιουργεί έντεχνα κλώνους των αναστεναγμών σου

Στη συνέχεια, σου επιτίθεμαι, με τη γλώσσα και τα δόντια μου

Ροκανίζω το μήκος του ανδρισμού σου

Ροκανίζω τρυφερά τη σάρκα που τον τυλίγει

Αρχίζω να πιπιλίζω… διερευνητικά…

Η γλώσσα μου γλιστράει πάνω του αφήνοντας πίσω της ένα στρώμα σάλιου

Έτσι όπως τον κοιτώ από κοντά, τον βλέπω να μεγαλώνει, να μεγαλώνει…

Θυμίζει πλέον πύραυλο σε φάση λίγο πριν την εκτόξευση

Η δύναμή του με φοβίζει… με προκαλεί να τον φιμώσω και να τον κατευνάσω με το στόμα μου

Επικεντρώνομαι στο έργο μου… ήρεμα… χαλαρά…

Η γλώσσα μου τρεμοπαίζει πάνω του

Το χέρι μου τον διατηρεί σε μια όρθια θέση… αν και δεν υπάρχει ανάγκη

Η μουσική μου υπαγορεύει το ρυθμό που πρόκειται να ακολουθήσω…

… μέχρι να νιώσω τον πρώτο σπασμό

Από το σημείο αυτό και μετά όλα είναι προσχεδιασμένα… επαναλαμβανόμενα

Η γλώσσα μου γλιστράει στους χυμούς που πηγάζουν

Τα δάχτυλά μου κολλάνε μεταξύ τους

Ο οργασμός σου εκδηλώνεται επιδέξια…

Έτσι όπως πρέπει.

