Μεσημέρι Τετάρτης και είμαι ξαπλωμένος, εδώ, στον αναπαυτικό καναπέ… περιμένοντας να γυρίσεις… Με την φαντασία μου σε ζωντανεύω, σε φέρνω δίπλα μου, στην αγκαλιά μου… Τις μπούκλες σου με τα δάχτυλά μου γυρίζω αργά και μυρίζω το άρωμά σου στον αέρα… Εκμεταλλεύεσαι μαζί μου την μεσημεριανή ραστώνη… Το ερωτικό σου κορμί αισθάνεται τόσο όμορφα όταν ακουμπάει το δικό μου… Κρατάμε τα μάτια μας κλειστά προσπαθώντας να κοιμηθούμε… ακούμε ο ένας του άλλου την αναπνοή… ακούμε ο ένας του άλλου την καρδιά… Λατρεύω όσο τίποτα το γυμνό σου κορμί… Χωρίς να θέλω να γαμηθούμε, κρατώ σφικτά το όμορφο γυμνό σου κορμί και θυμάμαι όλα όσα κάναμε τις τελευταίες εικοσιτέσσερις ώρες… Η ανάσα σου προσγειώνεται στο στήθος μου… Οι τρίχες μου λικνίζονται… Τα χέρια μου τυλίγονται γύρω από το κορμί σου κάνοντας κύκλους πάνω στους ώμους σου… Αισθάνομαι τα μακριά σου δάχτυλα να ψάχνουν το κορμί μου… Η ανάσα σου χτυπάει το στομάχι μου… Τα δάχτυλά σου συναντούν την στύση του πούτσου μου… Χαράσσεις μικροσκοπικούς κύκλους πάνω στα αρχίδια μου… Το στήθος του χαλαρώνει πάνω στο δικό μου στήθος… Σηκώνεις το κεφάλι σου τόσο προσεκτικά και φιλάς το στήθος μου… Λειώνω σαν χιονάνθρωπος επίτηδες αφημένο μπροστά στο τζάκι… Στηρίζεις το κεφάλι σου πάνω μου… Τα ακροδάχτυλά σου περιβάλλουν τον σκληρό μου πούτσο… Χαλαρώνουμε ο ένας πάνω στου άλλου την αγκαλιά… μέχρις ότου μας πάρει ο ύπνος…

