Χορεύω αργά ανασηκώνοντας τη πετσέτα που έχω τυλιγμένη γύρω από τους γοφούς μου ώστε να μπορείς να βλέπεις τον πούτσο μου που χορεύει κι αυτός… Κάθε φορά την σηκώνω και πιο ψηλά… πιο ψηλά… χωρίς όμως να την βγάζω… Ο ρυθμός της μουσικής με κάνει να σηκώνω τα χέρια μου ψηλά και να στριφογυρίζω… Το βλέμμα σου είναι καρφωμένο πάνω μου… διασκεδάζεις μαζί μου και κρυφοκοιτάζεις τον πούτσο μου που σκληραίνει σιγά-σιγά από την επιθυμία… Δεν θέλω να σε βασανίζω… άλλο… Αφήνω την πετσέτα να γλιστρήσει χαμηλότερα… την αφήνω να πέσει κάτω στο πάτωμα… επιτρέποντας σε να θαυμάσεις την γύμνια μου… όλη τη δόξα του όρθιου πούτσου μου… Στα μάτια σου καθρεφτίζεται η σφοδρή επιθυμία… Κινώ τα χέρια μου ρυθμικά… Τα κατεβάζω πάνω στο στήθος μου, γύρω από το στομάχι μου… Χορεύω αργά γύρω-γύρω σου… Η μουσική… ο γυμνός χορός, είναι κάτι που δεν μπορείς να χειριστείς… Απλώνεις τα χέρια σου πάνω μου, με αρπάζεις και με τραβάς στην αγκαλιά σου… Αισθάνομαι τον πούτσο σου σκληρό σαν βράχο… Σε αγγίζω… Με κλείνεις στην αγκαλιά σου… Βάζεις τα χέρια σου γύρω από τον λαιμό μου και με φιλάς… Αισθάνομαι τα δάχτυλά σου να γλιστρούν στους ώμους μου… κατά μήκος των χεριών μου… Τα χείλια σου χαϊδεύουν απαλά το πρόσωπό μου, τα χείλια μου… τα υγρά, υγρά, πεινασμένα χείλια μου… Από τα χείλια σου ρέουν σάλια και επιθυμία… επιθυμία για μένα…
Συλλαμβάνεις το πρόσωπό μου έπειτα από τη σύγκρουση με το δικό σου… Τα χείλια σου παραμένουν κολλημένα πάνω στα χείλια μου… Το πάθος που κρύβει το φιλί σου είναι μοναδικό… Με συντρίβει σαν να είμαι ανόητο κύμα που επιτίθεται σ’ ένα βράχο… Είμαι δικός σου και το ξέρεις… Η καύλα παίρνει τον έλεγχο των κινήσεών σου… αγγίζεις κάθε σημείο του κορμιού μου… κάθε σημείο που θέλεις… κάθε σημείο που επιθυμείς… κάθε σημείο που χρειάζεται το χάδι σου… Οι ανάγκες του κορμιού μου με προδίδουν… Η αναπνοή μου γίνεται βαριά… χύνω για σένα…
Κι εσύ;

