Πανέμορφο αγόρι… να άλλη μια νύχτα χωρίς φεγγάρι

Βρέχει ασταμάτητα…

Το απαλό φως των αρωματικών κεριών επιτρέπει το βλέμμα μου να εγκλωβιστεί στην εικόνα του ημίγυμνου κορμιού σου

Κάνεις ό, τι περνάει από το χέρι σου για να με δελεάσεις… μ’ ένα χαμόγελο… μ’ ένα ψίθυρο

«Έλα κοντά μου…», λες

Μπορείς να παρακολουθήσεις το πρόσωπό μου να συνθλίβεται ανάμεσα στα πόδια σου.

Δεν διστάζω να συλλέξω την απαλότητα που μου προσφέρει η επιδερμίδα σου

Έτσι όπως γελούν τα καστανά σου μάτια με κάνουν να χαμογελώ κι εγώ…

Είσαι ένας άντρας που ξέρει να διδάσκει τον σύντροφο του να περιμένει…

Είσαι ένας σοφός άνθρωπος

Τα χέρια μου ταξιδεύουν στο απαλό και τρυφερό δέρμα σου… αργά… κι εύκολα…

Έχω μάθει πλέον και γνωρίζω απ’ έξω και ανακατωτά κάθε σημείο του κορμιού σου

Αναζητώ τον ερωτισμό που πηγάζει από τη λάμψη των ματιών σου, μέσα στα οποία αντανακλάται η δική μου εικόνα

Το εύρος της αγκαλιάς σου θυμίζει παράδεισο

Κρατιόμαστε από τα χέρια, ανταλλάσσοντας γλυκά φιλιά, αγγίζοντας και λατρεύοντας ο καθένας με τον τρόπο του τον άλλο…

Μια ξέφρενη πορεία ξεκινά…

Τα δάχτυλα αγγίζουν όλα τα μυστικά, μέρη ιερά του σώματος που επιτρέπουν και ευνοούν το πάθος να φουντώσει

Με χαμόγελα και ψιθύρους εκφράζουμε την αγάπη μας

Η νύχτα μόλις έχει αρχίσει να ξεδιπλώνεται μπροστά μας

Δεν ξέρω αν πρέπει να βασιστούμε στη διάρκεια της

Δεν ξέρω αν πρέπει να βυθιστούμε στο έλεός της

Μια νύχτα χωρίς φεγγάρι χωράει πολλά μυστικά που έχουν μείνει κρυμμένα στην καρδιά, άφοβα και ζωντανά

Μυστικά που οι αληθινοί εραστές, όπως είμαστε εμείς, μπορούμε να τα αποκαλύψουμε χωρίς φόβο.

Ο τρελός χορός της επιθυμίας, μας οδηγεί σε μέρη οικεία…γνωστά…

Κουρνιάζουμε στον καναπέ…

κι εκεί πάνω μαθαίνουμε να εκτιμούμε τη σημασία όχι μόνο των γλυκών φιλιών, αλλά και της ζεστής αγκαλιάς

Όταν τα κορμιά μας πλέον ενώνονται

Οι λέξεις δεν χρειάζονται πια

Είναι ωραίο να ζεις την αγάπη, έντονα, έστω και για μια φορά

