Τα χέρια μου τρυφερά βόσκουν

στο σκληρό, γυμνασμένο επίπεδο του στομαχιού σου

Ρυμουλκώ με τα μπροστινά μου δόντια τις ρόγες σου

ενώ στη πλάτη σου σχεδιάζω με τα νύχια μου το όνομά μου

Με το βλέμμα μου καρφωμένο στο στήθος σου, σε γλείφω με τον τρόπο μου

Γλείφω πιο κάτω… πιο κάτω…

Γλείφω τη λεία σάρκα, την προσφάτως ιδρωμένη σάρκα

και κρατώ σημειώσεις των συναισθημάτων μου στον εγκέφαλό μου

Μετά, απλώνω τα χέρια μου και πιάνω τον κώλο σου

Γονατίζοντας, σκάβω με τα δάχτυλά μου τα κωλομέρια σου κι αμέσως μετά φέρνω τον πούτσο σου στο στόμα μου

Γλείφω με περισσότερο πάθος το ένδοξο και τιμημένο μήκος του, από τη ρίζα μέχρι την άκρη

Το πλάτος του σφύζει από ζωή ανάμεσα στα χείλη μου

Λίγο προτού σε ξεσηκώσω για τα καλά, σέρνω τη γλώσσα μου γύρω από την κορυφογραμμή της βαλάνου σου

Ο πούτσος σου, πλέον, στέκεται σαν στρατιώτης σε στάση προσοχής

Μια σταγόνα ημιδιάφανη έχει καλύψει την ουρήθρα σου και ρέει προς τα κάτω, θέλοντας να φτάσει και να καταλήξει στον αφαλό σου

Σταματώ την πορεία της με τη γλώσσα μου

Τη βγάζω και την τινάζω πάνω στη βάλανό σου, η γεύση της οποίας είναι αλμυρή

Βάζω το δάχτυλό μου κάτω από το πηγούνι σου και σου ζητώ ν’ αυξήσεις το πάθος σου

Έλα πιο κοντά, σου ζητώ…

Αισθάνομαι μια αδυναμία στα γόνατα

Επανακτώ γρήγορα την κεκτημένη ψυχραιμία μου με τεχνάσματα που ξεγελούν

Ένα χαμόγελο περιφέρεται από το στόμα μου στο στόμα σου

Η αυξανόμενη θέρμανση του κορμιού σου απειλεί με πυρ το δικό μου

Ακουμπάς τα χέρια σου πάνω μου

Αισθάνομαι την ανάσα σου στο λαιμό μου

Είναι τόσο ρηχή και σταθερή…

Δυσκολεύομαι να κατανοήσω τι είναι αυτό που μας μετατρέπει σε ζώα

Μπορώ, όμως, να σου δαγκώσω το αυτί

Μπορώ να βυθίσω τα δόντια μου σε σημεία του σώματος χαμηλά και να πάρω ένα επιδόρπιο

Μπορώ μ’ ένα δάγκωμα να κάνω να στάξουν οι χυμοί σου πάνω μου

Μπορώ επίσης να τους γλείψω, να τους ρουφήσω…

Τα στόματά μας συναντιούνται για να μοιραστούν ένα μανταρίνι

Χαμένος στη γεύση σου δίνω δυο – τρία ακόμα φιλιά, γλυκά, ζαχαρούχα…

Βλέποντας το βλέμμα σου να ταξιδεύει πάνω μου, ακουμπώ τα χέρια μου ανάμεσα στα μπούτια σου και πειράζω με τα ακροδάχτυλά μου τον πούτσο σου.

Υποκρίνομαι ότι δεν γνωρίζω τι θα συμβεί μετά

Τα χείλη μου είναι πρησμένα από τα φιλιά

Θεέ μου, εκεί… ναι, ακριβώς εκεί…, λέω δίνοντας συμβουλές

Τα χέρια σου, πιασμένα από πάνω σου σαν να είμαι έκθεμα στο Μουσείο Μπενάκη, είναι έτοιμα να προσφέρουν ευχαρίστηση

Συνειδητοποιώ πόσο πολύ σε θέλω και θέλω να σου το εκφράσω χωρίς πολλές – πολλές λέξεις

Ένα βογγητό ακούγεται από το στόμα σου

Σε θέλω, σου λέω κι ακονίζω τα δόντια μου στη γλώσσα

Κι εγώ, μου λες…

