Ζω τη γλυκιά νευρικότητα που προσφέρει η αβάσταχτη αναμονή, την οποία αυτός ο ίδιος έχει χτίσει εδώ και ώρες, υλοποιώντας μόνο με ψιθύρους… με σκόρπιες κουβέντες, την επιθυμία ενός γνήσιου ερωτύλου εραστή να γίνει ένα με τον εραστή του εκπληρώνοντας φαντασιώσεις φυλακισμένων ζώων σε κτηνιατρεία που δεν γνωρίζουν να λένε βρώμικα λόγια, γνωρίζουν όμως πως και με τι τρόπο να κάνουν το τέλειο γαμήσι μια αλησμόνητη εμπειρία…

Ένα τέτοιο κορόιδο με κατάντησε ο έρωτάς μου γι’ αυτόν… Να άγομαι και να φέρομαι, ενώ αυτός στοιχηματίζει πόσα από τα θέλω του θέλω να μοιραστούμε μαζί… πότε θα πραγματοποιηθεί η συνάντηση των χειλιών μου που τρελαίνονται να ανταλλάσσουν φιλιά… και χάδια. Τα χείλια μας, περισσότερο από οτιδήποτε άλλο δείχνουν να γνωρίζουν και να αισθάνονται πολλά…

Δυο πούτσοι σκληραίνουν στη χούφτα μου… ο δικός του και ο δικός μου. Ξέρει πόσο δύσκολη είναι η προσπάθεια να διατηρείς ακίνητα τα δάχτυλα σε μια επιφάνεια υγρή; Λατρεύω τον πούτσο του! Είναι τόσα πολλά αυτά που μπορώ να κάνω μαζί του αν και η δυσκαμψία του δυσκολεύει πολλά από τα σχέδιά μου… Από το στόμα μου τρέχουν σάλια, σαν να είμαι άπορος, νηστικός εδώ και μέρες και κάποιος βάζει μπροστά μου ένα πιάτο φαγητό…

Έχοντας αγκαλιαστεί οι γλώσσες μας, συνεχίζουμε να φιλιόμαστε, κυρίως στα χείλη…

Τρώγοντας, καταβροχθίζοντας τη σάρκα του, η όρεξή μου αυξάνεται…

Χύνω μια υπερβολική ποσότητα σπέρματος στο χέρι μου, κάνοντας τα δάχτυλά μου να κολλούν… Χύνω, εντυπωσιακά… δίχως προχειρότητα… Άλλωστε την προχειρότητα δεν την μπορώ, από μικρό παιδί ακόμα…

Θα ήθελε, άραγε, να με βλέπει να τον γλείφω, να με γλύφει… να γλείφουμε ο ένας τον άλλο; Και για πόση διάρκεια; Σίγουρα θα του άρεσε… Ξέρω ότι του αρέσει να δοκιμάζει τον πούτσο του τόσο στα δάχτυλά μου, όσο και στο στόμα μου…

Ο πούτσος του με πλησιάζει με γρήγορους ρυθμούς τώρα…

Σε λίγο θα έχει αφήσει παντού υποκαταστήματα… τα οποία μετά το τέλος του οργασμού θα είναι μια ανάμνηση μόνο… Το στόμα μου τον χρειάζεται πραγματικά… χρειάζεται τον πραγματικά τεράστιο πούτσο του όχι μόνο μια φορά… Από μέσα μου κάνω πράξεις μαθηματικές, απλές… ικανές να βουλώσουν πολλές δυνατότητες και τρύπες…

Θέλω να με γλείφει, ενώ ταυτόχρονα θα με γαμάει, θέλω το σπέρμα του να στάζει όλο μέσα. Δεν υποστηρίζω τα ημίμετρα… Τον θέλω για τα δύσκολα…

Μπορεί να πέρασαν σαράντα πέντε λεπτά από τότε που τελείωσε η προηγούμενη φορά, αλλά εμένα με τρώει και δεν είμαι διατεθειμένος να χάσω άλλη μια ευκαιρία…

