Η ομορφιά σου με κάνει να αναστενάζω. Η ομορφιά σου κάνει την καρδιά μου να χτυπά δυνατά… Το κορμί μου γλιστράει… γλιστράει πάνω στο κορμί σου… τα άκρα μου ξετυλίγονται… πάνω σου… σαν να είμαι πουλί που πετά στον ουρανό… Το χαμόγελό σου είναι απίθανα γοητευτικό… μαρτυρά την μεγαλοφυΐα αυτού που σ’ έπλασε… Τα χέρια μου σφίγγονται γύρω από την μέση σου. Η ανάσα μου χτενίζει τις μπούκλες σου… τις διώχνει προς τα πίσω ώστε να μπορέσω να φιλήσω τον λαιμό σου και να ψιθυρίζω «Σ’ αγαπώ» μέσα στο αυτί σου… Σε κρατώ από το χέρι και κάνεις όλα πάνω μου να λάμπουν… Κερδίζεις την καρδιά μου, παίρνεις την ψυχή μου… Δεν τα χρειάζομαι όσο είμαι δικός σου… όσο είμαι ο φίλος σου, ο άντρας σου, ο εραστής σου… Κράτησέ τα… κράτησέ τα για πάντα… κράτησέ τα όσο θα αναπνέεις μέσα μου χαρίζοντάς μου ζωή… στυλοβάτη μου. Σε βλέπω που χαμογελάς και η καρδιά μου εκρήγνυται… Βλέπω τα μάτια σου και χάνομαι… Κάθε σου λέξη με τρελαίνει… προσπαθώ να φιλήσω κάθε σου ανάσα… να κλέψω κάθε σου ανάσα. Πάρε με στην αγκαλιά σου και δώσε μου… ΑΓΑΠΗ… Δυνατή, έντονη αγάπη… Πάρε με στην αγκαλιά σου και δώσε μου… ΟΜΟΡΦΙΑ… δώσε μου μαλακούς αναστεναγμούς και ρομαντικά γουργουρίσματα ενώ σκουπίζω τα χείλια σου με τα χείλια μου… Άπλωσε τα χέρια σου πάνω στο στήθος μου… νοιώσε τους χτύπους της καρδιάς μου… Φίλησέ με… Κράτησε την γλώσσα μου ανάμεσα στα χείλια σου… Γέμισέ με, με πάθος… Πάρε με στα χέρια σου και… γάμησέ με… Το κορμί μου, τα χείλια μου τρέμουν… τρέμουν πολύ για να αισθανθούν το άγγιγμά σου, το χάδι σου… Μέθυσέ με… Κρύψε με, μέσα σου… Θέλω να χαθώ μέσα σου… Δεν θέλω ποτέ να βγω, δεν θέλω ποτέ κανείς να με βρει… Ποτέ. Θέλω να χαθώ… να μείνω χαμένος μέσα σ’ αυτή την αγάπη, την αγάπη σου… Να χαθώ σ’ αυτό το συναίσθημα… Πάρε με ψυχή μου, πάρε με καρδιά μου… Πάρε με, όπως εσύ θέλεις… όπως εσύ μπορείς, αλλά πάρε με… Πάρε με όμορφε, ξεδίψασε με το σάλιο μου, χόρτασε με την σάρκα μου… πάρε με… μέσα σου… με την ομορφιά σου…

