Αυτή τη στιγμή…

… η καρδιά μου αρχίζει να παίζει μια μουσική, ένα τραγούδι…

βλέποντάς τον να στέκεται μπροστά στον καθρέφτη και να περιεργάζεται το κορμί του… έχοντας εκείνη την αξιοθαύμαστη ικανότητα να συμπεριφέρεται δίχως ν’ ανησυχεί για το ποιος άλλος εκτός από τον ίδιο βρίσκεται στο δωμάτιο…

Η προτεραιότητα του είναι η ικανοποίηση του εαυτού του…

Ακουμπά τα χέρια του στις θέσεις εκείνες που απελευθερώνουν όλες εκείνες τις όμορφες εικόνας που θ’ απολαύσει το βλέμμα μου…

Η ομορφιά του παίρνει μια άλλη μορφή, περισσότερο εντυπωσιακή…

Τρίβοντας τις παλάμες πάνω στη σάρκα του αρχίζει να ζεσταίνεται…

Μαζί του ζεσταίνομαι κι εγώ

Οι αλλαγές στην ανάσα του φτάνουν μέχρι τ’ αυτιά μου

Μικρά, ρηχά κύματα καθαρής ευχαρίστησης πλένουν το κορμί μου

Το αίμα μου βράζει και φτάνει σ’ εκείνο το πολυπόθητο, μαγικό σημείο βρασμού…

Μια έκρηξη βρίσκεται στα σκαριά… μάλλον, η δική μου

Δαγκώνω το κάτω χείλος μου κι αφήνω ν’ ακουστεί ένας αναστεναγμός ανακούφισης, απάντηση στην πολυπόθητη αναμονή…

Το μεθυστικό του άρωμα τυλίγει τα ρουθούνια μου, τα οποία εύκολα ξεχωρίζουν από πού προέρχεται… Είναι το άρωμα του γλυκού νέκταρ που στάζει από τον πούτσο του…

Τα χέρια μου στέλνουν ένα ρίγος σε ολόκληρο το στήθος μου

Οι ρώγες μου σηκώνονται όρθιες…

Το μυαλό μου μουδιάζει…

Περιμένω την επόμενη κίνηση

… με το στόμα σιωπηλό…

… και το κορμί μου να ουρλιάζει από την ένταση της επιθυμίας…

Αυτή τη στιγμή…

