Ακουμπώντας το χέρι μου στο στήθος σου, διεγείρω το πάθος σου

Καλύπτοντας το στόμα σου με τα χείλη μου, δίνω το πρώτο βαθύ φιλί

Τσιμπώντας το κορμί σου, αρχίζω να σε ξεσηκώνω

Ο πτυσσόμενος πούτσος σου μεγαλώνει και σκληραίνει

Αναστενάζεις καθώς βλέπεις το στόμα μου να πλησιάζει εκεί…

Το κορμί σου σείεται καθώς θηλάζω το στήθος σου

Εναλλάσσω τη ρουφηξιά με το δάγκωμα για να είμαι δίκαιος στη μοιρασιά του πόνου και της ευχαρίστησης

Τα δάχτυλά μου ολισθαίνουν στο τρίχωμα του εφηβαίου σου

Βυθίζω μέσα στην υγρή λαγνεία της χούφτας μου τον πούτσο σου

Είναι απίστευτα υγρά και ζεστά εκεί κάτω…

Σκορπώ φιλιά στο μονοπάτι από το κέντρο του στήθους σου μέχρι χαμηλά στην κοιλιά σου

Γεύομαι τη γεύση σου…

Τα χείλια μου πρήζονται…

Η γλώσσα μου όμως επιμένει… Είναι τόσο επιτήδεια…

Αγκαλιάζει με χαρά τον πούτσο σου

Το άρωμά του με οδηγεί στην τρέλα…

Τον γλείφω με πάθος σαν να θέλω να τον γεμίσω φλεγμονές

Τον γλείφω μ’ ένα ξεχωριστό, εξαίσιο τρόπο

Τα δάχτυλά μου, βαθιά χωμένα μέσα σου, τρίβουν τον προστάτη σου

Η κίνηση αυτή φτάνει πάντα τη διέγερσή σου στα ύψη

Ένα χάδι συρρικνώνει τα αρχίδια σου

Σου δίνω ένα ακόμα φιλί στο στόμα, γνωρίζοντας ότι έχεις χάσει για τα καλά τον έλεγχο

Προσδοκώντας και επιθυμώντας τη δύναμη της απελευθέρωσης κρατώ σφικτά φυλακισμένο στη χούφτα μου τον πούτσο σου

Ένα καυτό ίχνος σπέρματος κάνει την εμφάνιση του στη σχισμή της ουρήθρας σου

Λίγο ακόμα και τα δάχτυλά μου θα πλημμυρίσουν αν τα τρίψω στη βάλανό σου

Διατηρώντας όμως της ευφορίας το ύψος που δεν πρόκειται να υποχωρήσει πριν την εκδήλωση του πρώτου σπασμού

Ένα κύμα ευδαιμονίας που με χτυπάει γρήγορα τρέπεται σε φυγή

Δεν είμαι ζητιάνος για να το σταματήσω

Στη συνέχεια, σκύβω το κεφάλι μου και γλείφω κάθε σταγόνα σπέρματος που έχει χυθεί

Μετά, αφήνω τη γλώσσα μου να χορέψει μέσα στο στόμα σου

Τα δάχτυλά μου γλιστρούν γύρω από τη μέση σου

Με δυσκολία σταματώ το φιλί… ζητώντας αφορμή να γονατίσω

Ακουμπώ τον πούτσο σου ανάμεσα στα χείλη μου

Τον καπνίζω…

Η γεύση του ξεχειλίζει από το στέμμα της βαλάνου σου

Τρίβω τα χείλη πάνω και κάτω, επιμένοντας να διατηρώ την σκληρότητά του

Το παραμικρό πέρασμα της γλώσσας μου κάνει το αίμα σου να βράζει

Αγκαλιάζω με τα χείλη μου το κεφάλι του πούτσου σου

Τον γλείφω, αργά… σιγά – σιγά… απαλά… δίχως καμία βιασύνη

Κάνω το κορμί σου να τρέμει… και τη σάρκα σου να ανατριχιάζει

Περνώντας τα δάχτυλά μου ανάμεσα από τα πυκνά σου μαλλιά αγωνίζομαι να ισιώσω τις μπούκλες σου

Η φροντίδα του ακόλαστου στόματός μου, σε κάνει ν’ αναστενάζεις αδιάκοπα

Το πιπίλισμα που κάνω στα αρχίδια σου σε ξετρελαίνει

Στη συνέχεια, σέρνω μέσα στο στόμα μου, στο αισθησιακό μου στόμα, τον πούτσο σου

Καθώς τον σφίγγουν τα χείλη μου, αισθάνομαι το βαθμό της σκληρότητάς του

Αισθάνομαι, επίσης, τα αρχίδια σου να μεγαλώνουν μέσα στους σάκους τους

Βρίσκεσαι κοντά στο τέλος του οργασμού

Βρίσκεσαι στο χείλος της εκσπερμάτωσης

Ναι…

Το σπέρμα σου δεν αργεί ν’ αρχίσει ν’ αναβλύζει

Το κορμί σου σείεται σαν να γίνεται σεισμός

Καταλήγοντας στη τρυφερή αγκαλιά μου

Ευχαριστιέμαι βλέποντας τη λάμψη στα μάτια σου

Και το χαρούμενο χαμόγελο να κοσμεί το πρόσωπό σου

Δεν μπορώ παρά να μείνω ικανοποιημένος από την επίτευξη του στόχου μου

