Ετικέτες

Το κορμί του με πιέζει… με δύναμη… Τα χέρια του με τυλίγουν από πίσω, με κρατούν σφικτά πάνω του… Η ανάσα του γλείφει το αριστερό μου αυτί και τον ώμο μου, διαδίδοντας τη ζεστασιά του στο δέρμα μου… Τα δάχτυλά του χαϊδεύουν τρυφερά την πλάτη μου και χαλαρώνουν τα νεύρα μου μετά από το πολύωρο ταξίδι της επιστροφής… Λικνίζομαι στην αγκαλιά του… Σηκώνεται στα γόνατά του και με πιάνει από το στήθος… Με κρατάει με περισσότερη δύναμη… σαν να θέλει να συντρίψει τα πλευρά μου… Η δύναμή του εντυπωσιάζει το μυαλό μου… Δεν θέλω να τον σταματήσω… με τίποτα…
Νιώθω σαν να καίγομαι σε πυρκαγιά… Τα συναισθήματά μου είναι τόσο έντονα που με αποδιοργανώνου, ληστεύοντας τον αυτοέλεγχό μου… Γίνομαι ζώο, απελπισμένο για σεξ… Αναστενάζω και φωνάζω χωρίς καμία επιφύλαξη…
Πέφτω προς τα μπρος… Τον αφήνω να καθορίσει τη θέση του κορμιού μου στο κρεβάτι… Με τυλίγει με τα χέρια του, με αναγκάζει (;) να γίνω δικός του… Η καύλα είναι τόσο έντονη στο σώμα μου… Το κεφάλι μου με απειλεί ότι θα εκραγεί… Κραυγάζω στιγμιαία…
Ο τρόπος που με γαμάει είναι τόσο καυτός και βρώμικος, τόσο τέλειος…
«Σ’ αγαπώ…», μου λέει στο αυτί μου…
«Σ’ αγαπώ…», λέω… κάνω την ηχώ…
«Μου αρέσει το σεξ μαζί σου…», μου λέει αναπνέοντας στον αυχένα μου…
«Μου αρέσει το σεξ μαζί σου, μωρό…», του λέω…
Η μια φράση αντικαθιστά την άλλη, ξεπερνώντας την τελικά…
«Θέλω να είμαι μαζί σου για πάντα…», αναστενάζει…
Δεν μπορώ να μιλήσω άλλο… Κι αυτά που είχα πει ήταν πάρα πολλά για μένα… Βρίσκομαι εντελώς στο έλεός του… γίνομαι δικός του…
Βγάζει τον πούτσο του και καταβρέχει με το σπέρμα του την πλάτη μου…

