Η σφοδρή επιθυμία σου αναδεικνύει εντονότερα την ομορφιά σου…

Οι πυκνές σου μπούκλες ανεβοκατεβαίνουν, έχεις τα μάτια μισόκλειστα.

«Πιο γρήγορα, παρακαλώ… Μη σταματάς»

Οι λέξεις αυτές βγαίνουν με πόνο από τα χείλη σου

Βάζω στόχο τον όμορφο λαιμό σου. Με λαχτάρα τον φιλώ, τον γλείφω, τον φιλώ και πάλι

Στηρίζω τα χέρια μου στο γυμνασμένο σου στήθος, τακτοποιώ τα δάχτυλά μου πάνω στις μεγάλες, ολόρθες, άκαμπτες ρόγες, κάνοντας τις μασάζ σιγά – σιγά με τους αντίχειρές μου

Οι μυς σου, τέλεια τεντωμένοι από την υπερβολική άσκηση, τονώνουν τα συναισθήματά μου.

Ο εγκέφαλός μου οδηγεί το βλέμμα μου χαμηλά…

… εκεί όπου ο πούτσος σου εκθέτει την αστραφτερή στύση του

Ιδρώτας κυλάει στις πτυχώσεις της σάρκας σου

Μ’ ενθουσιασμό κινούμαι προς την αγκαλιά σου

Χώνομαι μέσα… βαθιά, ολοένα και πιο βαθιά…

Ριζώνομαι σαν την κατάρα…

Ένα «Έρχομαι» συνοδεύεται από ψήγματα λαρυγγικής γκρίνιας

Σου επιτρέπω να συλλάβεις με το βλέμμα σου τη στιγμή της ολοκλήρωσης

Είναι συναρπαστικό το θέαμα της εκσπερμάτισης, της εκπλήρωσης…

Σηματοδοτεί τόσα πολλά…

Παρατείνω τη διαμονή μου μέσα σου

Ο ιδρώτας μου ανακατεύεται με τον διάπυρο, σαν λάβα, ιδρώτα σου

Η έκρηξη, η απελευθέρωση, το δόσιμο…

Ο χρόνος σταματά για μια στιγμή, γι’ αυτή τη συγκεκριμένη στιγμή, που θα είναι δική μας για πάντα…

