-Τι θα σου ήταν αρκετό;

– Τι εννοείς;

– Αν θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι κανείς δεν μπορεί να τα έχει όλα, τι θα σου ήταν αρκετό;

– Τι θα μου ήταν; Θα ήθελα να είμαι σε θέση κάποια μέρα να μπορέσω να καλέσω όλους όσους γνωρίζω στο σπίτι μας. Θέλω να συνεχίσω να ζω απλά, αγοράζοντας όσο το δυνατόν λιγότερα πράγματα γίνεται. Θέλω να είμαι πλούσιος σε άλλα πράγματα και όχι σε χρήματα. Θέλω να είμαι υγιής. Θέλω να μπορώ να συνεχίσω να εργάζομαι όπως τώρα, με το δικό μου τρόπο και να μη παραμένω στο γραφείο περισσότερο απ’ όσο πρέπει. Θέλω να μαθαίνω νέα πράγματα κάθε μέρα. Να έχω μια βαθιά, ουσιαστική σχέση με ανθρώπους που δεν γνωρίζω καλά και να προσπαθήσω να κατανοήσω τις σκέψεις τους. Θέλω να μπορώ να βοηθώ όσους χρειάζονται τη βοήθειά μου. Να υπάρχουν αφορμές για να εκπλήσσομαι καθημερινά. Θέλω να μη φοβάμαι να κάνω αυτά που πρέπει να γίνουν. Θέλω να χαμογελώ καθημερινά και να μπορώ να κλαίω ελεύθερα όποτε το χρειάζομαι. Θέλω ν’ ακούω καλή μουσική, ν’ αφήνομαι σε βιβλία που μου επιτρέπουν να ξεφύγω από την πραγματικότητα έστω και για μια στιγμή μόνο. Θέλω να βαδίζω πάντα προς τα εμπρός. Θέλω να είμαι σε θέση να απολαμβάνω όσα κάνω. Θέλω ν’ αγαπώ, πολύ και να είμαι σε θέση να μοιράσω αγάπη. Θέλω να ζήσω στα άκρα, να ζήσω κι όχι απλά να επιβιώσω. Θέλω να αισθάνομαι ότι ζω έτσι όπως θέλω κάθε δευτερόλεπτο της ζωής μου. Θέλω όταν γεράσω να είμαι περισσότερο σοφός. Θέλω να περιβάλλομαι από ανθρώπους που αξίζει να μοιραστώ μαζί τους το χρόνο μου. Θέλω να μην αφήσω πίσω μου ανθρώπους που λατρεύω. Θέλω να είναι όλα φωτισμένα. Θέλω στιγμές ικανές να μου κόψουν την ανάσα και να κάνουν την καρδιά μου να σταματήσει. Θέλω να νιώθω καλά. Θέλω να μαθαίνω από τις αποτυχίες μου. Θέλω να ακούω πάντα την αλήθεια και τα ψέματα μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητα. Θέλω να μπορώ να υποστηρίζω πάντα τα πιστεύω μου στο εκατό τα εκατό. Θέλω περισσότερα γεια από αποχαιρετισμούς. Θέλω να αισθάνομαι ελεύθερος, να είμαι ελεύθερος, να ζω ελεύθερος. Θέλω να είμαι καλός φίλος, να έχω καλούς φίλους που να είναι σε θέση να τους εμπιστευτώ. Θέλω να μπορώ ν’ αντέχω την καταιγίδα με την σκέψη ότι μετά θα υπάρχει ηλιοφάνεια. Θέλω να μην είμαι κακός άνθρωπος. Θέλω να μπορώ να βλέπω μέχρι τα βαθιά μου γεράματα το φως του φεγγαριού, τα ηλιοβασιλέματα, τις ανατολές, το βαθύ μπλε της θάλασσας, την αδρεναλίνη στο βλέμμα του ανθρώπου που αγαπώ, τα χρώματα, την ευτυχία. Θέλω να είμαι ευτυχισμένος με τα λίγα και όχι με τα πολλά… αυτό θα μου ήταν αρκετό.

