Θέλω να αναπνέεις το όνομά μου, όταν τα χείλη μου αγγίζουν το λαιμό σου

Θέλω να αναστενάζεις όταν απλώνω τα χέρια μου πάνω στους ώμους σου

Θέλω να δαγκώνεις τα χείλη μου, όταν σέρνω τα δάχτυλά μου στο πόδι σου και, κυρίως, όταν τα ξεκουράζω στα σύνορα του κουμπιού και του φερμουάρ του παντελονιού σου

Θέλω να πιάνεις με δύναμη το χέρι μου και να σκάβεις τα νύχια σου στη σάρκα μου όταν δεν μπορείς να συγκρατήσεις τις ορμές μου πια…

Θέλω να με αρπάζεις από τα μαλλιά και να με τραβάς κοντά σου δίνοντάς μου καυτά φιλιά

Θέλω να μου μιλάς βρώμικα, ζεσταίνοντας το πρόσωπό μου με την ανάσα σου και να με κοιτάς για να δεις αν κοκκινίζω… αν τραυλίζω… όταν έρχεται ο σερβιτόρος για να πάρει την παραγγελία μας

Θέλω να παίζεις με τις κοντές τρίχες στο πίσω μέρος του λαιμού μου, να ρυθμίζεις το σφίξιμο του κόμπου της γραβάτας μου, να βουρτσίζεις τα ψίχουλα από το ψωμί που πέφτουν στο πουκάμισό μου

Θέλω να αισθάνομαι τα δάχτυλά σου να γλιστρούν

Θέλω να ξέρεις πόσο σε θέλω, πόσο έντονα επιθυμώ, πόσο θέλω να σηκωθούμε από το τραπέζι και να μεταφερθούμε κάπου αλλού, έξω… στο παγκάκι του περιπτέρου που έκλεισε ή στις τουαλέτες του εστιατορίου, οπουδήποτε… απλά, να είναι σύντομα…

Θέλω να βρίζω τα δάχτυλά σου όταν προσπαθούν ν’ απαγκιστρώσουν τη ζώνη μου αρκετά γρήγορα…

Θέλω να αναπνέω στο γιακά σου, γκρινιάζοντας για την ένταση της επιθυμίας μου, καθώς τα δάχτυλά μου θα περιφέρονται ελεύθερα στο κορμί σου

Θέλω να είσαι χαλαρός καθώς θα σε διερευνώ

Θέλω να δω την αγριάδα να ξυπνά μέσα σου

Θέλω να ξέρεις πως ό,τι έχω να σου δώσω θα σου το δώσω… γενναιόδωρα, πολλαπλασιαστικά, δυο φορές πιο σκληρά, τρεις φορές πιο γλυκά, τέσσερις φορές πιο προκλητικά, απ’ οποιοδήποτε άλλη φορά…

Θέλω να δεχθείς τα φιλιά μου, τόσο τα επείγοντα και παιχνιδιάρικα, όσο και τα τρυφερά, τα εμπύρετα, τα διεφθαρμένα…

Θέλω να μ’ αφήσεις να βουτήξω στην αγκαλιά σου και να μετρήσω με το δάχτυλό μου το σφυγμό στον καρπό σου

Θέλω να ξεχάσεις πως είναι να μιλάς με ολοκληρωμένες προτάσεις… Θέλω ν’ ακούω μόνο γρυλίσματα και αναστεναγμούς, βουβά ουρλιαχτά, σιγανή φασαρία…

Θέλω να…

Σε θέλω…

