Σε βλέπω να στέκεσαι… εκεί… απέναντί μου
στημένος στα τέσσερα…
με τις μπούκλες σου αναστατωμένες… άγρια ανακατωμένες
και τα μάτια σου να φλέγονται από το πάθος…
Μου θυμίζεις φυλακισμένο, άγριο ζώο που μόλις βγήκε από το κλουβί του και είναι έτοιμο να πάρει την εκδίκησή του…
Σε θέλω τόσο πολύ όσο τον αέρα που αναπνέω…
όσο την γη που πατώ…
Σε χρειάζομαι…
Θέλω να αισθανθείς το χάδι των χεριών μου πάνω στο κορμί σου…
από το κεφάλι μέχρι τα δάχτυλα…
Θέλω να αισθανθείς την γλώσσα μου να σε γλείφει από πάνω μέχρι κάτω
μέχρις ότου χτίσει ένα εντυπωσιακό οργασμό που θα με αποζημιώσει…
Θέλω να σε δοκιμάσω
να χώσω την γλώσσα μου
μέσα σου
σαν να είσαι λειωμένη γλυκιά σοκολάτα…
που θα χυθεί πάνω στο κορμί μου
και θα το σκεπάσει…
Θέλω να κυριεύσω τον σκληρό, περήφανο πούτσο σου και να τον οδηγήσω στον δρόμο της εκσπερμάτωσης…
ξεκλειδώνοντας τα αρχίδια σου…
Οι γλυκοί χυμοί θα στάξουν βαθιά μέσα μου
πλημμυρίζοντάς με
Θέλω να με κρατήσεις από τους αστραγάλους μου
και να με γαμήσεις όσο πιο άγρια μπορείς
να δοκιμάσεις κάθε στάση
να πειραματιστείς
να γράψεις ένα καινούργιο βιβλίο αγάπης
που θα κινήσει το ενδιαφέρον
που θα ξυπνήσει τα πάθη
όλων των εραστών πάνω στη γη.

