Σέρνω τη γλώσσα μου στο επίπεδο στομάχι σου,

Σιγά-σιγά τη γλιστρώ προς τα κάτω.

Στη συνέχεια, κάνοντας μικρούς κύκλους, τσαλακώνω πιο πολύ σ’ ένα συγκεκριμένο σημείο την πόσθη σου…

Μια σπουδαία ανακάλυψη προκύπτει από το συνεχές γλείψιμο…

Ένα ανοιχτόχρωμο, σχεδόν διάφανο νέκταρ, κάνει την εμφάνισή του, πλούσιο σε γεύση, αρκετά ζεστό σε θερμοκρασία

Αρχίζω να νιώθω την πίεση που ασκεί στο κορμί σου η αύξηση του πάθους σου

Με πιάνεις από το κεφάλι και με τραβάς μακριά…

Η επιθυμία στα μάτια σου είναι έντονη, δεν μπορείς να την κρύψεις, όσο κι αν προσπαθήσεις…

Σε κοιτώ επίμονα, από κοντινή απόσταση…

Αισθάνομαι τα δάχτυλά σου να χωρίζουν στα δυο τα υγρά κωλομάγουλα μου

Δεν αργεί η σκληρότητα του πούτσου σου να εξαπλωθεί μέσα μου

Καθώς προχωράς αργά – αργά, σπρώχνεις με όλη σου τη δύναμη το κορμί μου

Κρατώ σταθερά καρφωμένο πάνω σου το βλέμμα μου

Τραβιέσαι για λίγο έξω…

Μετά, σπρώχνεις ξανά τον πούτσο σου, απαλά, μέσα μου

Χαμογελάς…

Η λάμψη στα μάτια μου φανερώνει πόσο αφοσιωμένος σου είμαι

καθώς η σύζευξη των κορμιών μας συνεχίζεται ρυθμικά

… με ενθουσιασμό

… επιτακτικά…

Τα συναισθήματα που μοιραζόμαστε, μεγαλώνουν, γίνονται έντονα

Τα κορμιά μας μοιάζουν να κολλάνε… για μια στιγμή

Έτσι όπως κρατώ τα χέρια μου τυλιγμένα σφικτά γύρω από το κορμί σου

Αισθάνομαι την ανατριχίλα σου και ανατριχιάζω κι εγώ εκ νέου

Ελάχιστα λεπτά πριν την εκσπερμάτιση, εξακολουθώ να πετώ στα ύψη

Ανάμεσα σε κύματα ευφορίας…

