Μου αρέσει όταν παίζουμε αυτό το μικρό παιχνίδι.

Θυμήσου…

Ξεκινάμε πλήρως ντυμένοι, φοβισμένοι και πειθήνιοι…

Πρώτα βγάζει το πουκάμισο… μετά το παντελόνι… Κάνω ακριβώς το ίδιο

Η θερμοκρασία ανεβαίνει… τα χάχανα γίνονται γέλια… ο καθένας ξεχωριστά κατηγορεί τον εαυτό του για έλλειψη σοβαρότητας…

Χαμογελώντας σεμνά, περιμένουμε και οι δυο την επόμενη εικόνα… σίγουροι πως θα είναι απρόκλητα αμαρτωλή μιας και δεν έχουν απομείνει πολλά ρούχα για να βγάλουμε

Κοιταζόμαστε τρεις φορές… ίσως και τέσσερις…

Λίγο προτού κατεβάσει το σλιπ του…

Το σαγόνι μου κατεβαίνει κι αυτό μέχρι το πάτωμα…

Μουρμουρίζοντας, προσπαθώ να απομακρύνω τις σκέψεις από το βρώμικο μυαλό μου

Είναι απίστευτα σέξι…

Σκέφτομαι ν’ αρπάξω τη φωτογραφική μηχανή… δεν αντέχω να μην αποτυπώσω τόση ομορφιά…

Βλέποντάς τον να χαϊδεύει από μόνος του το στήθος του, ζεσταίνομαι… και στη συνέχεια καίγομαι…

Ο πούτσος του… μμμμ… είναι ότι πρέπει για να γαντζωθώ πάνω του, για να γίνω το βαρίδι του… ναι, αυτό είναι που θέλω περισσότερο…

Τα δάχτυλά του γλιστρούν στα μπούτια του… σιγά – σιγά… ανεβαίνουν προς τα επάνω…

Γιατί … ωωω… λέει φωναχτά αυτό που αισθάνεται;

Σάλια τρέχουν από το στόμα μου…

Θέλω να τον γλείψω από την κορυφή μέχρι τα νύχια…

… κι ας μου πάρει καιρό…

Καθηλώνομαι μπροστά του…

Αναζητώ την κρυμμένη δύναμη μέσα μου ώστε να μπορέσω να αντιδράσω…

Στο ξεκίνημα της μουσικής υπόκρουσης …

… καταφέρνω να φωτογραφίσω το γυμνό του κώλο

… καθώς λικνίζεται στο ρυθμό του αγαπημένου μας τραγουδιού.

