– Σου είπα σήμερα πόσο σ’ αγαπώ;

– Εγώ σου είπα; Κι εγώ σ ‘αγαπώ…

– Ναι, αλλά εγώ πιο πολύ

– Εγώ περισσότερο

– Εγώ τόσο πολύ όσο να μη με ξεχάσεις ποτέ

– Ποτέ… ποτέ… στοιχηματίζω! Όμως εγώ σ’ αγαπώ πιο πολύ και από το πολύ

– Κι εγώ… Έλα να γαμηθούμε, λοιπόν…

– Είσαι τρελός… τρελός. Όλο εκεί το έχεις το μυαλό σου

– … με πολλούς, διαφορετικούς τρόπους

– Μέχρι το τέλος της ημέρας;

– Γιατί μου ακούγεται ως άρνηση;

– Άρνηση; Όχι… Θα περάσουμε καταπληκτικά

– Δυσκολεύομαι να σε πιστέψω. Σε πιέζω;

– Ίσως

– Είμαι περισσότερο ερωτιάρης απ’ όσο πρέπει;

– Ενίοτε

– … Πεισματάρης;

– Εξαιρετικά συχνά

– Συναισθηματικός;

– Με πάθος

– Ομιλητικός;

– Μα, δεν βάζεις γλώσσα μέσα σου…

– Μου αρέσει η ειλικρίνεια σου…

– Επιθετικός…

– … Εγώ;

– Αμέ!

– Ποτέ! Ποτέ… ΟΚ. Σχεδόν ποτέ…

– Το παραδέχεσαι

– Επειδή σ’ αγαπώ

– Κι εγώ σ’ αγαπώ

– Κι αυτό είναι αρκετό, έτσι;

– Ναι. Δεν συμφωνείς;

– Ναι. Συμφωνώ.

– … και πιστός είσαι…

– Αναμφίβολα

– Τίμιος

– Απίστευτα…

– Ανόητος

– Είσαι επιεικής…

– Πάντα. Και εύθραυστος…

– Προφανώς

– Προστατευτικός

– Θαρραλέος

– … κι αυτό καλό είναι, νομίζω…

– Τίποτα όμως δεν συγκρίνεται με το χάρισμα να ξέρεις ν’ αγαπάς

– Το ‘χεις

– Μαζί σου το βρήκα…

– Σαχλαμάρες! Το είχες μέσα σου θαμμένο βαθιά

– Όχι! Μάρτυρες μου τα αστέρια στον ουρανό!

– Για να δω…

– Δες

