Μου αρέσει όταν με ενθαρρύνει με χειροκροτήματα να θέσω γερές βάσεις στην επίδειξη που είμαι έτοιμος να ξεκινήσω για χάρη του. Θέλει να με βλέπει να αυνανίζομαι για την προσωπική του ευχαρίστηση. Θέλει να με ακούει ν’ αναστενάζω και να του λέω πόσο τον αγαπώ… πόσο όμορφος είναι… πόσο πολύ τον θέλω…

Θεέ μου, ο άνθρωπος αυτός είναι ικανός να με οδηγήσει στη τρέλα ή ακόμα και στην κόλαση…

Μου δίνει τις πρώτες εντολές… τις πρώτες κατευθύνσεις. Με διατάζει να γλιστρήσω τα δάχτυλά μου πάνω στο κορμί μου… να χαϊδέψω το στήθος μου… να τρίψω τις ρόγες μου έως ότου ερεθιστούν… να χρησιμοποιήσω τα νύχια μου για ν’ αφήσω ίχνη γρατσουνίσματος στο δέρμα μου… Γαμώτο… Η φωνή του είναι τόσο γλυκιά και δυναμική συγχρόνως. Έχω ήδη καυλώσει. Ρίγη και ανατριχίλες καλύπτουν το κορμί μου…

Ο πούτσος μου στάζει… Τα δάχτυλά μου χαίρονται να τον αγγίζουν όπως τα παιδιά όταν τα πηγαίνουμε στη παιδική χαρά… Διασκεδάζουν μαζί του τροφοδοτώντας τη φαντασία μου…

Θεέ μου… ας μη σταματήσει να μιλά… ας κρατήσει αυτή την επιβλητική στάση… για λίγο ακόμα… τουλάχιστον όσο θα συνεχίσω να αυνανίζομαι…

Ένα καταραμένο υγρό που κολλάει μεταξύ τους τα δάχτυλά μου ρέει από τη σχισμή της ουρήθρας μου, λερώνοντας ό,τι βρίσκεται κοντά του σε απόσταση αναπνοής, ακόμα και το εσώρουχό μου. Είμαι έτοιμος να φτάσω στο αποκορύφωμα με μια εντολή του και μόνο. Μου αρκεί ν’ ακούσω τη φωνή του να μου το ζητά επιτακτικά:

«Χύσε για μένα…»

Για σένα, ναι… Οι χυμοί μου μετατρέπουν το ύφασμα σε διαφάνεια…

Καθώς στέκεται δίπλα μου στο κρεβάτι απολαμβάνοντας τη θέα… κοιτώντας με μ’ ένα βλέμμα όλο πάθος, πόθο και αγάπη, γλείφοντας τα χείλια του… ξαφνικά, σκύβει και αρχίζει να με γλύφει παντού…

Θαρρώ πως θέλει να ξεκινήσω μια νέα επίδειξη…

… γι’ αυτόν… για μένα … για εμάς…

