Το βλέμμα του είναι έντονο, τρυφερό… με διάθεση για φροντίδα. Το χαμόγελό του… ευρύ εύκολο. Μου χαμογελάει κάθε φορά που του ρίχνω κλεφτές ματιές. Είναι πανέμορφος. Προσπαθώ να μη τον κοιτάζω στα μάτια για να μην αισθανθώ αυτή την υπέροχη ζαλάδα που αισθάνεται ένας άντρας όταν είναι σφοδρά ερωτευμένος… Το μόνο που κάνω είναι μια γρήγορη περιήγηση στο κορμί του… όπως κοιτάει κάποιος που κάνει δίαιτα ένα απαγορευμένο για τη διατροφή του σνακ… Όταν το βλέμμα του προσγειώνεται πάνω μου νιώθω γυμνός, ακατέργαστος. Τα μάγουλά μου κοκκινίζουν. Χαμογελώ. Ο γάτος, όπως πάντα απρόσκλητος, έρχεται και κουλουριάζεται στα πόδια μου. Ακουμπώ το χέρι μου στο μπράτσο της καρέκλας που κάθεται. Μπορώ να αισθανθώ το βλέμμα του να με καρφώνει. Τον κοιτάζω κι εγώ… περιστασιακά. Κάθε βλέμμα μου το υποδέχεται μ’ ένα χαμόγελο…

«Θα συνεχιστεί για πολύ αυτό;», μου λέει…

Με την άκρη του ματιού μου τον βλέπω να πλησιάζει… ανάσα – ανάσα. Ο γάτος συνεχίζει να κάθεται στο πάτωμα, δίπλα μου. Το μπούτι του βουρτσίζει το δικό μου. Το δέρμα ηλεκτρίζει το δέρμα. Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά.

«Τι;», ρωτώ…

Σκεφτόμουν πολλά λεπτά την στάση να το παίξω αδιάφορος. Μέχρι ν’ απαντήσω μ’ αυτό το «Τι;» είχα ζυγίσει όλα τα υπέρ και τα κατά. Και ο μόνος τρόπος να τον αφήσω να επιτεθεί πρώτος ήταν να προβάλλω την ευάλωτη πλευρά του εαυτού μου…

«… είσαι και αχτένιστος…», μου λέει γελώντας…

Μέχρι να σηκώσω το χέρι για να τα χτενίσω με τα δάχτυλά μου, πρόλαβαν τα δικά του δάχτυλα να βυθιστούν στα μαλλιά μου. Με τα μάτια κλειστά δέχομαι την απόλαυση που προσφέρει ένα μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής. Απόλυτα χαλαρός, αφήνομαι στα δάχτυλά του… Η ανάσα του στο αυτί μου είναι μια ευπρόσδεκτη προσθήκη…

«Σ’ ευχαριστώ», του λέω…

«Μπορώ να σου δώσω κι ένα φιλί;», με ρωτάει…

«Χμ, ναι…», απαντώ…

Τα χείλη του αγγίζουν απαλά το πρόσωπό μου…

«… μπορώ, στο στόμα;» με ρωτάει…

«Ναι, παρακαλώ…», απαντώ…

Τα χείλη του γαργαλούν τα χείλη μου…

Στη συνέχεια πιάνει το κεφάλι μου και με τα δυο του χέρια και φέρνει το στόμα του πάνω στο δικό μου. Τα χείλη του είναι πιο σαρκώδη απ’ όσο τα θυμόμουν την τελευταία φορά… πριν από δυο ώρες δηλαδή. Ο γάτος σηκώνεται, τεντώνεται και με σηκωμένη την ουρά απομακρύνεται… Το φιλί του έχει μια γεύση που μου αρέσει. Αφήνω τον εαυτό μου να βυθιστεί στις επιθυμίες του…

