Καθώς κοιμάσαι κάτω από τις ασήμι φεγγαροαχτίδες

μεταμορφώνομαι σε ζιζάνιο, σε εξωτικό του παραμυθιού

και προσπαθώ να εισβάλλω στα όνειρα σου

απρόσκλητος εισβολέας της μεταμεσονύχτιας ανάπαυσης σου.

Αν και δεν έχεις ακόμη ανταποκριθεί, απονέμω ο ίδιος στον εαυτό μου το βραβείο του πολύτιμου επισκέπτη…

σ’ αυτό δηλαδή που πράγματι μοιάζω, αδιαφορώντας αν συμφωνείς ή όχι.

Πραγματικά θα ήθελα να ανταποκριθείς αν τα όνειρα σου επέτρεπαν να το πράξεις.

Έτσι όπως είσαι σκεπασμένος μ’ ένα λινό σεντόνι

από τη σάρκα σου αναδύεται το γλυκό άρωμα του αφρόλουτρου που χρησιμοποίησες στο μπάνιο σου

Παρόλο που θέλω κι εγώ να κοιμηθώ, έχω τη διάθεση να μείνω ξάγρυπνος

προσφέροντας με γενναιοδωρία ένα παρατεταμένο χάδι

Η σάρκα σου παράξενα φωσφορίζει στο σκοτάδι

Θαρρώ πως ακούω να ψιθυρίζεις το όνομα μου στο όνειρο σου.

Όσο τα λεπτά κυλούν η ατμόσφαιρα αποκτά ένα έντονο ερωτικά θέμα

Η ανάσα σου, σαν να είναι ναρκωτικό, με ζαλίζει, οι αισθήσεις μου μεθούν

Έχω τη διάθεση να σου δώσω ένα παθιασμένο φιλί, με το πάθος που φιλούσαν οι Σεξπιρικοί ήρωες

Το πάθος και η λαγνεία κάνουν αισθησιακή είσοδο στο χώρο μας

μα εσύ κοιμάσαι

Δυστυχώς, δεν μπορούν να πάρουν σάρκα και οστά η φαντασία και η λαχτάρα μου…

