Το μέρος είναι ειδυλλιακό, αν και η θάλασσα είναι φουρτουνιασμένη.

Είναι μια από τις τελευταίες ημέρες που κληρονόμησε το φθινόπωρο από το καλοκαίρι… κι είμαστε ολομόναχοι. Ό,τι πρέπει δηλαδή για να ξεφορτωθούμε τα ανεπιθύμητα ρούχα μας. Η ελευθερία του να είσαι γυμνός και να χοροπηδάς, να χορεύεις μας μεταμορφώνει με μιας σε δυο μικρά παιδιά… που χαμογελούν και τρέχουν ανέμελα πέρα – δώθε… Παράλληλα στην ακτή κάνουμε πιρουέτες σαν πολιτικοί που αλλάζουν άποψη με γνώμονα το συμφέρον τους. Όπως ακριβώς δεν νιώθουν αυτοί ανόητοι, έτσι κι εμείς ξεσπάμε σε γέλια και χωρίς δεύτερη κουβέντα πέφτουμε στη θάλασσα, αγνοώντας πόσο ψυχρή είναι…

Τυλίγω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και απαλά ραμφίζω τη μύτη του ενώ αγγίζω την απαλότητα των χειλιών του. Τον φιλώ μ´ έναν ενθουσιώδη ζήλο. Αφήνω τη γλώσσα μου τα χαϊδέψει τη γλώσσα του κι ολόκληρο το στόμα του, δοκιμάζοντας μ’ αυτό το τρόπο τις αγαπημένες μου γεύσεις… Η προσπάθεια μου να παραμείνω στην επιφάνεια του νερού είναι ένας αγώνας εξαιρετικός… Ευτυχώς που τα χέρια του με κρατούν σφιχτά…

Την ίδια στιγμή, τα δικά μου χέρια χαϊδεύουν τρυφερά την πλάτη και τη μέση του, ενώ τα πόδια μου τυλίγονται γύρω από τους μηρούς του. Με χάδια μοναδικά, διερευνώ το περίγραμμα της πλάτης του και στη συνέχεια γλιστρώ τα δάχτυλα μου προς τα κάτω, ανάμεσα στα πόδια του. Εκεί συναντώ την αυξανόμενη σκληρότητα του ανδρισμού του και τις υγρές πτυχώσεις της πόσθης του.

Τα κύματα πότε μας μετακινούν, πότε πέφτουν με δύναμη πάνω μας. Η δύναμη του νερού συναντά δυο κορμιά κυματοθραύστες και μας κάνει να νιώθουμε ξεχωριστοί…

Τα δάχτυλα μου ανοίγουν το δρόμο ανάμεσα στα κωλομάγουλα του. Αισθάνομαι να είμαι ένας εξερευνητής που βρέθηκε μπροστά σ’ ένα μικρό σπήλαιο… Τα φιλιά που του δίνω και πάλι προσφέρουν περισσή χαρά και στους δυο μας. Στη συνέχεια σκύβω, φέρνω το στόμα μου κοντά στις ρόγες του και τις πιπιλίζω μια μια… ερεθίζοντας τις. Καθώς τις θηλάζω, ρουφάω θαλασσινό, αλμυρό νερό… Φαίνεται να το απολαμβάνει. Η γκρίνια που βγαίνει από το στόμα του κάνει τα δόντια του να τρίζουν… Τα δάχτυλα μου περιφέρονται ελεύθερα γύρω από τον ανδρισμό του, σαν κοράκια…

Τα χέρια του γλιστρούν στη πλάτη μου και καθώς προχωρούν προς τα κάτω μου δίνουν παιχνιδιάρικα χαστουκάκια στον κώλο. Η διάθεση για φιλιά μας σπρώχνει να αλληλοεπικαλύπτουμε ο ένας το πρόσωπο του άλλου. Πόσο πολύ απολαμβάνω το σάλιο που στάζει από τις άκρες των χειλιών του! Οι γλώσσες μας κάνουν τολμηρά ταξίδια μέσα στα στόματα ενώ τα δόντια μας τις γρατσουνίζουν τόσο μα τόσο επιπόλαια. Με λαγνεία επιδεικνύουμε ο ένας στον άλλο την εμπειρία μας στον έρωτα.

Στο μεταξύ, τραβάω με τόση δύναμη τον ανδρισμό του σαν να θέλω να τον αποσπάσω από τη βάση του. Η γλώσσα μου κάνει μια ακόμη εντυπωσιακή είσοδο μέσα στο στόμα του. Γλείφοντας και πιπιλίζοντας απολαμβάνω τη γεύση του. Ταυτόχρονα προσπαθώ να πάρω βαθιές αναπνοές. Καθώς η γλώσσα μου γλιστράει μέσα κι έξω, τα βλέφαρα μου τρεμοπαίζουν. Η ανάγκη μου να απελευθερώσω το σπέρμα μου, έρχεται στο προσκήνιο. Κάτι μέσα μου πονάει, καθώς η γλώσσα μου ερευνά τα βάθη του στόματός του. Κοιτάζοντάς τον μες στα μάτια τον σουβλίζω με τον πούτσο μου… αργά – αργά… εκατοστό – εκατοστό… Σφίγγει τα χέρια του γύρω από το κορμί μου. Στα μάτια του λαμπυρίζει η έκσταση… Τα κύματα προσδίδουν περισσότερο αισθησιακό στις κινήσεις μας. Επιδίωξη και των δυο μας είναι να λάβουμε με δόξα και τιμή το οργασμικό βραβείο, καθώς ο βροντερός ήχος των κομμάτων καταπίνει τις κραυγές χαράς μας…

