Έτσι όπως είμαστε σκεπασμένοι με μια πικέ κουβέρτα, βλέπω τον ιδρώτα να κυλάει αργά κάτω από το πηγούνι σου.

Νιώθω τη ζέστη που εκπέμπει το κορμί σου, μια ζέστη που μόνο οι ακτίνες του ήλιου είναι ικανές να προσφέρουν, καθώς εισβάλεις μέσα μου, βαθιά μέσα μου.

Τσαλακώνω την κουβέρτα με τα δάχτυλά μου, ενώ ο ήχος της ανάσας σου χτυπάει με δύναμη τα αυτιά μου.

Μπορείς κι έχεις τη δύναμη να στείλεις κύματα ηλεκτρικού σοκ σ’ ολόκληρο το κορμί μου, καθώς ενώνεσαι μαζί μου μ’ έναν τρόπο που δεν μοιάζει με κανέναν άλλο, παρόλο που είναι φυσιολογικός.

Αισθάνομαι τις καρδιές μας να έχουν γίνει ένα, όπως το Γιν και το Γιανγκ…

Η πίεση που ασκείς εξαναγκάζει ένα πλήθος βογκητών να βγουν από το στόμα μου και ν’ ακουστούν δυνατά…

Τα μάτια μου έχουν καρφωθεί στο βλέμμα σου με τέτοια επιμονή που ούτε καν ανοιγοκλείνουν… Παρακολουθώ μέσα τους το βαθμό της απόλαυσης σου.

Τυλίγοντας τα πόδια μου γύρω από το κορμί σου, σε τραβάω πιο κοντά μου…

… κι εσύ μπαίνεις πιο βαθιά…

Παραμορφωμένα, σαν αγκυλωμένα, τα δάχτυλά μου, τυλίγονται γύρω από το λαιμό σου, αναγκάζοντας τα χείλη σου να παραμένουν μισάνοιχτα όταν τα φιλώ…

Με αρκετά εμπόδια μπορείς πλέον ν’ ανασαίνεις…

Θαρρώ πως βυθιζόμαστε μέσα στο κρεβάτι… Η αλήθεια είναι ότι μεταφερόμαστε σ’ έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο… Στο δικό μας κόσμο…

Οι καρδιές μας χτυπούν αγωνιστικά, καθώς ο οργασμός κορυφώνεται και τα ρίγη τρέχουν πάνω – κάτω κατά μήκος των σπονδυλικών μας στηλών…

Μια αόρατη δύναμη με αναγκάζει να κλείσω τα μάτια μου, παίρνοντας σταδιακά τον έλεγχο του εαυτού μου και καταναλώνοντας μια σειρά ασταμάτητων αναστεναγμών…

Δεν μπορώ παρά να φωνάξω το όνομά σου κι ένα ξεψυχισμένο «Σ’ αγαπώ» λίγο προτού μου κοπεί η ανάσα, στην έναρξη ανταλλαγής πεταχτών φιλιών που θα οδηγήσει στο τελικό, παθιασμένο φιλί…

Στη συνέχεια, ακουμπώ το κεφάλι μου στο στήθος σου και νανουρίζομαι από τους χτύπους της καρδιάς σου…

Παραμένουμε αγκαλιασμένοι μέχρι να κλείσουμε τα μάτια… μέχρι να κοιμηθούμε…

