Αξιολογώ με τη σκέψη μια μικρή λίστα με όλα τα επιθυμητά που θα ζητήσεις να πραγματοποιηθούν αυτή τη βραδιά.

Μια εσωτερική φωτιά καίει εσωτερικά το κορμί μου

Η αύξηση της θερμοκρασίας διαχέεται σ’ ολόκληρο το δωμάτιο

Αισθάνομαι σαν ένα φυλακισμένο πουλί σε κλουβί έτσι όπως είμαι εγκλωβισμένος κάτω από το βάρος σου

Ευτυχώς, είμαι πάντα σε θέση να σου προσφέρω αυτές τις τρυφερές πινελιές στη πλάτη με τα δάχτυλά μου

Το χέρι σου πιάνει το σαγόνι μου, ενώ τα δάχτυλά σου γλιστρούν ένα – ένα πάνω στα χείλη μου…

Οι αναστεναγμοί σου επισκιάζουν τους δικούς μου

Τη στιγμή που ο πούτσος σου αγγίζει την είσοδο της κωλοτρυπίδας μου… τη στιγμή που η άκρη του χαϊδεύει τρυφερά την είσοδο αυτή…

… τότε μόνο ακούγομαι για πρώτη φορά… ηχηρά.

Έχοντας το χέρι σου πάνω στο στήθος μου, νιώθεις τους χτύπους της καρδιάς μου.

Τα χείλη σου στα χείλη μου δοκιμάζουν τη γεύση του σάλιου και της σάρκας

Τα νύχια σου γρατσουνίζουν το τριχωτό της κεφαλής μου

Τα δόντια μου αγγίζουν το λαιμό σου

Το δέρμα σου αποθηκεύεται κάτω από τα νύχια μου

Μετρώ τους παλμούς της καρδιάς σου…

… αν και μ’ εμποδίζει ο τρόπος που τραβάς τα μαλλιά μου…

… και ο τρόπος που ψιθυρίζεις αποπλανητικά το όνομά μου

Οι ανάσες μου ξεφεύγουν από τη σειρά τους

Αισθάνομαι να πνίγομαι

Αυτός δεν είναι ο τρόπος που συνηθίζεις να με αγγίζεις

… θαρρώ πως με κακομαθαίνεις!

Θα με καταστρέψεις…

… εκμεταλλευόμενος την ανάγκη μου.

