Μόνος, τυλιγμένος στο σκοτάδι, καθοδηγώ τις σκέψεις μου σ’ εσένα

Αναστενάζοντας με λαχτάρα και χαϊδεύοντας όσα πρέπει ένα χέρι να χαϊδεύει

Ο εγκέφαλός μου καταγράφει όλα όσα νιώθω, τις μυρωδιές, τις σκέψεις, γεννώντας νέες ιδέες

Σιωπηλά, τα δάχτυλα γλιστρούν πάνω στη σάρκα ερεθίζοντας τις ρόγες του στήθους μου

Πρώτα την αριστερή, στη συνέχεια τη δεξιά

Η ερωτική ανάγκη να σ’ έχω εδώ αρχίζει ν’ ανθίζει βαθιά μέσα μου

Ο εγκέφαλός μου δημιουργεί ένα αντίγραφό σου…

Σε φαντάζομαι στο πλάι μου, ν’ αγγίζεις με το ένα χέρι το κορμί σου και με το άλλο το δικό μου

Βλέποντας τους χυμούς σου να ρέουν, αναρωτιέμαι πόσο ενθουσιασμένος είσαι

Καθώς τα δάχτυλα του ενός χεριού μου τρέχουν πάνω – κάτω στο στολισμένο από τρίχες στήθος μου, τα δάχτυλα του άλλου χεριού εντοπίζουν και πειράζουν τον υγρό, πρησμένο πούτσο μου…

Τι άτακτα που είναι αυτά τα δάχτυλα!

Τον τσιμπάνε, τον τραβάνε σαν καλικάντζαροι που βγαίνουν να διασκεδάσουν τα Χριστούγεννα

Να σημειώσω εδώ πόσο βραχνά ακούγεται η φωνή μου, πνιγμένη στους αναστεναγμούς

Το πάθος απειλεί με έκρηξη το κορμί μου

Τρίβω τον πούτσο μου σκληρότερα και με μεγαλύτερη ταχύτητα απ’ ό, τι πριν

Σπρώχνοντας τα δάχτυλα του άλλου μου χεριού μέσα, βαθιά…

Η επιθυμητή απελευθέρωση δεν αργεί να έρθει

Δεν θα μπορούσε άλλωστε να καθυστερήσει μετά απ’ αυτό το ρεσιτάλ επιδεξιότητας

Καθώς καίγομαι ολόκληρος, μέσα κι έξω, ο οργασμός μου ενισχύεται…

Γκρινιάζω λαχανιάζοντας, φωνάζοντας το όνομά του

Μια και μόνο απλή σκέψη, πυροδοτεί έντονα πάθη

Που εκδηλώνονται σ’ ένα κορμί που τραντάζεται από σπασμούς.

