Επιστρέφοντας στο σπίτι με καλωσορίζει η σιωπή.

Ένα φως, εξασθενημένο, τρεμοπαίζει στο τέλος του διαδρόμου

Η βαριά σκιά των ποδιών μου γίνεται ένα με το πάτωμα

Ο σφυγμός μου εγείρει φόβο και ενθουσιασμό…

Απόψε είναι μια βραδιά επετειακή…

Τον έχω προετοιμάσει κατάλληλα όλη την ημέρα δελεάζοντάς τον με προκλητικά ερωτικά κείμενα… και εικόνες…

Κλοτσώντας τα παπούτσια διασχίζω το βασανιστικά μακρύ διάδρομο που οδηγεί στο δωμάτιο μας.

Μια ορατή εφίδρωση στο πρόσωπό μου ακτινοβολεί την ερωτική μου πείνα

Είναι σαφές ότι ο ιδρώτας θα πρωταγωνιστήσει και στην αποψινή παράσταση.

Παίρνω μια κουρελιασμένη ανάσα και εισβάλλω στο δωμάτιο

Με το που μπαίνω, μια λάγνα του ματιά μου παραγγέλνει την επιθυμία του να γδυθώ σιγά – σιγά…

Τα χέρια μου τρέμουν στην πρώτη προσπάθεια ν’ ανοίξω το φερμουάρ του παντελονιού μου

Κρύος ιδρώτας διατρέχει το μήκος της σπονδυλικής μου στήλης

Στη δεύτερη προσπάθεια το παντελόνι σωριάζεται στο πάτωμα

Η βραδιά είναι ζεστή, όμως εγώ τρέμω

Οι τρίχες μου σηκώνονται σαν να είναι αγκάθια

Έχω ανάγκη να αντλήσω δύναμη από το βλέμμα του

Η απόσταση που μας χώριζε καλύπτεται από τη δική του πρωτοβουλία

Έρχεται προς το μέρος μου, κοντά μου, και τρέχει τα δάχτυλά του στους ώμους μου.

Μετά, ξεκουμπώνει τα τρία πρώτα κουμπιά του πουκάμισου μου και με πρωτοφανή επιδεξιότητα και ταχύτητα μου το βγάζει, αφήνοντας το κορμί μου εκτεθειμένο.

Γρήγορα βγάζει τη γλώσσα του για βοσκή, ενώ παράλληλα ψιθυρίζει λέξεις που τονίζουν την όποια ομορφιά μου

Οι κινήσεις του κατοχυρώνουν το ευγενικό του χαρακτήρα του

Με τρυφερότητα χαϊδεύει το κορμί μου, τραβώντας το στην αγκαλιά του.

Κρατώντας το πρόσωπό μου με το ένα του χέρι, πιέζει τον αντίχειρά του με δύναμη στο μάγουλό μου ώστε ν’ ανοίξω το στόμα μου και να μπορέσουν να εισβάλλουν μέσα κάποια από τα υπόλοιπα δάχτυλά του

Δεν υπάρχει τίποτα που να μην είναι μελετημένο…

Με φιλάει, όπως κανείς δεν μ’ έχει φιλήσει στο παρελθόν…

Γρήγορα βρίσκομαι να επιπλέω στη ζέστη του κορμιού του, ζαλισμένος, με το κορμί μου να πονάει από το πάθος.

Είμαι γεμάτος ανάγκες και επιθυμίες που ζητούν να πραγματοποιηθούν

Σπρώχνοντας το κεφάλι μου στο πλάι, νιώθω την καυτή ανάσα του στο αυτί μου, κι αμέσως μετά δέχομαι ένα φιλί στο λαιμό…

Πρόθυμος για κάθε τι έντονο και ξεχωριστό, χάνομαι στις σκέψεις τη στιγμή που τα δόντια του βυθίζονται στη βάση του λαιμού μου… τη στιγμή που τα χέρια του τραβούν, τσιμπούν και κάνουν μασάζ τις ρόγες του στήθους μου

Μπορώ πια να αισθανθώ τη θερμότητα, τη στερεότητα και τη δύναμη της διέγερσής του

Χρησιμοποιεί το πόδι του για να χωρίσει, ν’ ανοίξει τα δικά μου πόδια

Καταβροχθίζω με λυγμούς χαράς ένα από τα δάχτυλά του που τόλμησαν να μπουν στο στόμα μου

Ένας κόμπος στέκεται στο λαιμό μου

«Αγάπη μου, απόλαυσε αυτό το τόσο τιμητικό για σένα φιλί…», μου λέει

Η επιβλητική του μορφή προσφέρει ταυτόχρονη ευχαρίστηση στο βλέμμα και στον εγκέφαλό μου

«Εγώ…», προσπαθώ να πω… όμως ένα ακόμα φιλί εκρήγνυται στο στόμα μου

Η φωνή μου αλλάζει και γίνεται βραχνή και αλλόκοτη…

Τα χείλη μου μουδιάζουν σαν να έχω δαγκώσει φύλλα δάφνης

Αργώ ν’ ανακτήσω τη δυνατότητά μου ν’ αναπνέω φυσιολογικά

Το τελευταίο του φιλί, είναι ένα φιλί συνώνυμο της εξουσίας, της κυριότητας

Το καταναλώνω κι αυτό με πάθος.

Λίγο αργότερα, δαγκώνει τα χείλη μου

Τα μάγουλά μου φλογίζονται και κοκκινίζουν έτσι όπως ακριβώς είχα επιλέξει να συμβεί στη φαντασίωσή μου

Αισθάνομαι τα χέρια του να τυλίγονται γύρω από το κορμί μου

Ο άνθρωπος μου

Ο εραστής

Ο φίλος

Στέκεται μπροστά μου ολόγυμνος

Τα μάτια μου γιορτάζουν

Σιωπηλά υπόσχομαι να του προσφέρω αγάπη που θα καλύψει για ώρες τις ανάγκες του, κάθε του ανάγκη

Στο βλέμμα του έχει θρονιαστεί για τα καλά η αυτοπεποίθηση και η βεβαιότητα

Ηρεμώ

Χαλαρώνω…

Ξαπλώνοντας το κεφάλι μου στο κορμί του, απλώνω το χέρι μου και τον χαϊδεύω όχι μόνο μια φορά…

… αλλά δυο…

… και τρεις…

… και τέσσερις φορές…

Ένα χαμόγελο ξεσπάει στο πρόσωπό του

Τα χείλη του δίνουν ένα ακόμα φιλόξενο φιλί υποδοχής

στα πρησμένα πλέον χείλη μου…

Τα χέρια μου πλαισιώνουν το πρόσωπό του ενώ τα δικά του αφαιρούν το τελευταίο από τα ρούχα μου

Δεν έχω να κρύψω πλέον τίποτα

Η παράσταση μπορεί να ξεκινήσει…

